Du får nok en flott tur samme hvor du kjører JRO, men det er fin tid nå å kjøre Dalen - Suleskar ja.
Ble en annen vei for oss hjem i dag, ellers så hadde jeg tenkt å kjøre etter vaffellukta

Har lagt inn vaffelstopp på lørdagsruta så det er bare å henge seg med på turenBusa Trond skrev:Yr.no melder kjempe vær hele helga![]()
Du får nok en flott tur samme hvor du kjører JRO, men det er fin tid nå å kjøre Dalen - Suleskar ja.
Ble en annen vei for oss hjem i dag, ellers så hadde jeg tenkt å kjøre etter vaffellukta
Tenkte på dere i dag, men kunne ikke sitte hjemme i det fine været. Så det ble en liten rundtur om Drammen - Holmestrand - Hvittingfoss og hjem.Busa Trond skrev:Yr.no melder kjempe vær hele helga![]()
Det er klart jeg skal få tatt et bilde av ryggen min, så du får noe å henge på veggen i spisestuaBusa Trond skrev:Takk for det ojda![]()
Var noe drit med korskawaguttryggen
Du har med kamera du å slenger ut noen alpebilder etter hvert![]()
Får håpe ryggen roer seg så dere får en fin tur på søndag :-)ojda skrev:Det er klart jeg skal få tatt et bilde av ryggen min, så du får noe å henge på veggen i spisestuaBusa Trond skrev:Takk for det ojda![]()
mens jeg er borte![]()
Litt bestemt Voltarol-inntak, så retter det seg vel til tenker jeg![]()
Joda, skal hilse tilbake. Å bilder av "SVINGER" skal du nok få i løpet av uka.
Glaner veldig mye på googlemaps og hotels.com om dagen. Påtide Søndagen kommer nå
Jo takk for det O "ryggproblemenes Fader"Kawagutten skrev:Får håpe ryggen roer seg så dere får en fin tur på søndag :-)ojda skrev:Det er klart jeg skal få tatt et bilde av ryggen min, så du får noe å henge på veggen i spisestuaBusa Trond skrev:Takk for det ojda![]()
mens jeg er borte![]()
Glaner veldig mye på googlemaps og hotels.com om dagen. Påtide Søndagen kommer nå
Prøv å hold deg til 2kg,det er ikke lett men er det legen sa til meg og jammen hadde han rett siden det passet korskawaguttryggen :-) tur må det jo bli uansett tenker jegojda skrev:Jo takk for det O "ryggproblemenes Fader"Kawagutten skrev:Får håpe ryggen roer seg så dere får en fin tur på søndag :-)ojda skrev:Det er klart jeg skal få tatt et bilde av ryggen min, så du får noe å henge på veggen i spisestuaBusa Trond skrev:Takk for det ojda![]()
mens jeg er borte![]()
Glaner veldig mye på googlemaps og hotels.com om dagen. Påtide Søndagen kommer nåDet pleier å gi seg, ved å putte på noen Voltarol.
Samt å være veldig bevisst på å ikke løfte feil, eller noe over 4-5 kg.
Så skal vi ikke bare håpe at det blir bra. Jeg skal på Alpe/Croatia Mc-ferie i tre uker, Det
må bli bra. Sånn er det, så det så
Prøv å bær en feriepakket 2 kilos toppkoffert opp på hotellrommet duKawagutten skrev:Prøv å hold deg til 2kg,det er ikke lett men er det legen sa til meg og jammen hadde han rett siden det passet korskawaguttryggen :-) tur må det jo bli uansett tenker jegojda skrev:Jo takk for det O "ryggproblemenes Fader"Kawagutten skrev:Får håpe ryggen roer seg så dere får en fin tur på søndag :-)ojda skrev:Det er klart jeg skal få tatt et bilde av ryggen min, så du får noe å henge på veggen i spisestuaBusa Trond skrev:Takk for det ojda![]()
mens jeg er borte![]()
Glaner veldig mye på googlemaps og hotels.com om dagen. Påtide Søndagen kommer nåDet pleier å gi seg, ved å putte på noen Voltarol.
Samt å være veldig bevisst på å ikke løfte feil, eller noe over 4-5 kg.
Så skal vi ikke bare håpe at det blir bra. Jeg skal på Alpe/Croatia Mc-ferie i tre uker, Det
må bli bra. Sånn er det, så det så
Takker for det KawaguttenKawagutten skrev:Har lagt inn vaffelstopp på lørdagsruta så det er bare å henge seg med på turen![]()
Hviler ut så mye som mulig frem til lørdag så korskawaguttryggen er i best mulig form :-)
Kunne tenkt meg langtur og Smia men får se an formen etter morgendagens tur.Bare å sende meg melding om hvor du skal så kan jeg vurdere å bli med :-)Busa Trond skrev:Takker for det KawaguttenKawagutten skrev:Har lagt inn vaffelstopp på lørdagsruta så det er bare å henge seg med på turen![]()
Hviler ut så mye som mulig frem til lørdag så korskawaguttryggen er i best mulig form :-)![]()
Samme hvor inneklemt denne lørdagen er, så blir det tur på jobben.
Jobba jobba jobba jobba.... Et cetera, etc, etc.........![]()
Kanskje langtur eller Smia på Søndag
HæKawagutten skrev:Kunne tenkt meg langtur og Smia men får se an formen etter morgendagens tur.Bare å sende meg melding om hvor du skal så kan jeg vurdere å bli med :-)Busa Trond skrev:Takker for det KawaguttenKawagutten skrev:Har lagt inn vaffelstopp på lørdagsruta så det er bare å henge seg med på turen![]()
Hviler ut så mye som mulig frem til lørdag så korskawaguttryggen er i best mulig form :-)![]()
Samme hvor inneklemt denne lørdagen er, så blir det tur på jobben.
Jobba jobba jobba jobba.... Et cetera, etc, etc.........![]()
Kanskje langtur eller Smia på Søndag
Advokater, prester og skolelærere tør jeg ikke reise på tur medojda skrev:HæLangtur
Bare si ifra Busan, vi klarer sikkert å årne biletter
Sognefjellet har vel vært åpent ett par uker nå. Tindevegen likeså. Usikker på gamleveien Aurland/Lærdal, men den pleier å være åpen på denne tidaLordShaft skrev:Er sognefjellet åpent nå?
Sony Z2
Håper det. Hadde ikke tagesk kjørt over der forrige helgLordShaft skrev:Er sognefjellet åpent nå?
Sony Z2
Sognefjellet og Tindeveien er åpne. Var der idag i strålende vær! Gamle Strynefjellvei, derimot...LordShaft skrev:Da er det liten tvil hvor turen går denne helgen :-)
Sony Z2
Gleder meg sjukt til å få meg en tur igjen, blir en lang runde i den retningen, når jeg kommer hjem, bare for å bli overmett ett par dagerLordShaft skrev:Da er det liten tvil hvor turen går denne helgen :-)
Sony Z2
Setter du beina på brygga i Pinsa er det ikke umulig at jeg kruser over en tur på søndagen. Det er noe revy med jobben lørdags kveld, men melder YR.no god vær greier jeg å holde meg edruOlav K skrev:Og hadde jeg vært hjemme skulle jeg hengt meg på denne turplanen fra Geilo og rundtGod tur folkens
Advokater, prester og skolelærere tør jeg ikke reise på tur medBusa Trond skrev:ojda skrev:HæLangtur
Bare si ifra Busan, vi klarer sikkert å årne biletter
Har hatt en 60 mils tur i dag, så tror skinkene skal hvile noen dager. Men 90 mil Busa det er i overkant syns jeg.tor2502 skrev:90mils turen ser absloutt ut til å være en fin tur.
Det sies at "for mye av det gode er herlig"JRO skrev:Har hatt en 60 mils tur i dag, så tror skinkene skal hvile noen dager. Men 90 mil Busa det er i overkant syns jeg.tor2502 skrev:90mils turen ser absloutt ut til å være en fin tur.