bikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
og altfor lange kravlister fra det motsatte kjønn.
Vil ikke på noen måte kuppe bloggen til Carpa med mitt dameprat, men senker du krava kan du beholde cafe raceren på kjøkkenet :
bikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
Hehe, kan nok fort miste noen om du inviterer dem hjem på middag og de ser den midt på kjøkkenet ja...
Men aldri si aldri, x'n min har en delvis demontert Harley i gangen og det har ikke skremt bort dama hans
Tror han har funnet seg ei dame som ikke er så krevende da.....
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Vil ikke på noen måte kuppe bloggen til Carpa med mitt dameprat, men senker du krava kan du beholde cafe raceren på kjøkkenet :
Hehe, kan nok fort miste noen om du inviterer dem hjem på middag og de ser den midt på kjøkkenet ja...
Men aldri si aldri, x'n min har en delvis demontert Harley i gangen og det har ikke skremt bort dama hans
Min erfaring er at damene ikke liker det når en har en angstlidelse og er ufør.
Hjelper ikke noe om en er oppegående og grei. Mange ser på meg som "ødelagt" eller noe..
Men det betyr hvertfall at Cafe Raceren står på kjøkkenet fremover! Og det er jo greit!
Min erfaring er at damene ikke liker det når en har en angstlidelse og er ufør.
Hjelper ikke noe om en er oppegående og grei. Mange ser på meg som "ødelagt" eller noe..
Men det betyr hvertfall at Cafe Raceren står på kjøkkenet fremover! Og det er jo greit!
Er nok bare den rette som ikke har funnet veien enda. Jada, det er en klisje men det er noe i den. Må jo ha troa
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Hehe. Gullfisken får nok holde seg hjemme. Og foretrekker å kjøre uten noen bakpå sykkelen.
Jeg er ikke akkurat lett så sykkelen vil nok oppføre seg lite morsomt med full bagasje og evnt en dame bakpå skulle jeg tro.
Hadde vært mest moro om en evnt dame hadde kjørt selv eller bare lot meg styre på med MC på egenhånd.
Er jo snill og ikke finner på tullball så burde gått greit uansett vil jeg håpe. :-)
He, he, jeg har vært igjennom hele leksa med hus, bil, hytte, scooter, kone og barn og føler meg ferdig med alle de krav som stilles.
Selv om min ex er en flott person som jeg har de beste relasjoner til og har ingen andre problemer som jeg hører andre skilte sliter med, så nyter jeg situasjonen.
Jeg bar fryseren ut i gangen i høst for å få plass til å renovere viffern i vinter og forgasserne ble renset på kjøkkenbordet og det tror jeg selv min ex ville hatt problemer med å akseptere :)
Det eneste jeg har å klage på er den he....s snøen som laver ned..
Og på onsdag før påske fikk jeg beskjed fra yrkeskolen at de satser på å lakkere kåpedelene denne uken og satser på at det blir avduking på fredag.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Hehe, ja det er viktig å leve i nuet og glede seg over de små ting. Har vel også vært innom mesteparten av det du nevner (mann og ikke kone da..) men kan vel ikke si at jeg er ferdig med menn og ønsker å leve resten av livet alene.....
Carpa skrev:Hehe, ja det er viktig å leve i nuet og glede seg over de små ting. Har vel også vært innom mesteparten av det du nevner (mann og ikke kone da..) men kan vel ikke si at jeg er ferdig med menn og ønsker å leve resten av livet alene.....
Jeg savner det ikke i det hele tatt, men kanskje jeg endrer oppfatning om 5 år.
Forøvrig, så er jeg mer fokusert på at jeg skal bli bestefar for første gang i juni :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Carpa skrev:Hehe, ja det er viktig å leve i nuet og glede seg over de små ting. Har vel også vært innom mesteparten av det du nevner (mann og ikke kone da..) men kan vel ikke si at jeg er ferdig med menn og ønsker å leve resten av livet alene.....
Jeg savner det ikke i det hele tatt, men kanskje jeg endrer oppfatning om 5 år.
Forøvrig, så er jeg mer fokusert på at jeg skal bli bestefar for første gang i juni :)
Da har du noe å glede deg til. Jeg ble mormor for 1 år siden og det er helt fantastisk
Sett Mottor-sykkern din på Kjøkkenet evt i Stua om vintern, så skal du se du får draget på en ållrait Kar ganske kjappt
Sett Mottor-sykkern din på Kjøkkenet evt i Stua om vintern, så skal du se du får draget på en ållrait Kar ganske kjappt
Om det er det som vil være det tiltrekkende ved meg så kan det være det samme med hele fyren
Er nok flere ting som evnt ville vært tiltrekkende men jeg ville personligt syns det hadde vært en kul ting.
Men mannfolk skal jo være veldig enkle og damer kompliserte etter hva jeg har hørt...
Godt mulig jeg tar feil. Her kjører jeg streotyper kraftig da erfaringen er liten.
bikerdude73 skrev:Er nok flere ting som evnt ville vært tiltrekkende men jeg ville personligt syns det hadde vært en kul ting.
Men mannfolk skal jo være veldig enkle og damer kompliserte etter hva jeg har hørt...
Godt mulig jeg tar feil. Her kjører jeg streotyper kraftig da erfaringen er liten.
Det er medfødt det der at vi jenter er kompliserte og dere gutter enkle, ingen som kan noe for det!
Jeg vil nok ikke ha noe motorsykkel verken på kjøkkenet eller i stua men når det blir et ledig soverom her i huset så kanskje den kan flytte inn der på vinterstid. Da kan jeg ha den her hjemme og kose litt med den i løpet av vinteren
Slippe å stå ensom og forlatt i en garasje som kanskje brenner opp
I dag var jeg hos hos rekrutteringsfirmaet og gikk igjennom nåløyet der så senere i uken er det intervju hos arbeidstakeren, det blir spennende. Det er et lite men med denne stillingen men vi får se hva de har å si om det
Samtidig fikk jeg med meg en annen stillingsannonse de også ville jeg skulle vurdere
Ja se her går det unna ja, du er nok ei Attraktiv Dame du Carpa .
Nå kan bare X-arbeidgivern din sitte der og klø seg i .... og angre på at de kvitta seg med en Ressurs-Person
ArcticTiger skrev: Ja se her går det unna ja, du er nok ei Attraktiv Dame du Carpa .
Nå kan bare X-arbeidgivern din sitte der og klø seg i .... og angre på at de kvitta seg med en Ressurs-Person
Jo takk, man prøver så godt man kan. Og ja, x-arbeidsgiveren merker nok helt klart at jeg plutselig ble borte, spesielt nærmeste leder og det teamet jeg jobbet i. Jeg satt jo ikke bare og tvinnet tommeltotter
Det går kanskje litt vel fort i svingene nå, tenkte jeg skulle få tid til å roe ned og ha litt fri ved siden av studiene en liten stund fremover men søkte på akkurat denne ene stillingen fordi den så ut til å passe meg veldig bra. Må jo ha tid til å få tatt mc lappen også
DrGreve skrev:og forgasserne ble renset på kjøkkenbordet og det tror jeg selv min ex ville hatt problemer med å akseptere :)
Man må velge sine kvinner med omhu,forgassere er da helt legitimt å bruke halve kjøkkenbordet til når de plukkes og renses. På soverommet har jeg en motorsykkel,vel og merke på min side av sengen.Den er nesten like fin som kjærringa,og veldig glatt å fin å stryke på.
Men hun ble litt overgitt da jeg lakkerte en motorsykkelramme på kjøkkenet,og lakkstøvet la seg både på bananer og potteplanter Tror hun har glemt det nå.