Hakhaps blogg
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Du e rå med kamera ( og mibiltlf)



De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Så har det seg slik at det blev en ny sykkel på meg en god del i forkant av det som var planlagt.
Aprilia Tuono V4R som er min "gamle" sykkel er en 2014 mod og hvis jeg skal finne noe feil med den så er det bare at den er litt tørst, noe jeg har diskutert tidligere, på 0,7 til 0,9 ved passe inspierert kjøring
Så hva har jeg då byttet til, ja det kan en lure på siden jeg har fått prøvd meg noen sykler i sesongen som passert.
Forrige sesong fikk jeg prøvd meg på Suzuki GSX-S 1000 en hyggelig sykkel og gøy sykkel i så si sin klasse har en video fra turen her [video]https://www.youtube.com/watch?v=DNFic4E-gTQ[/video]
Denne sesong har jeg prøvd Aprilia RSV4, for en sykkel bare helt nydelig etter de 10 min jeg følte meg som en sekk poteter oppå den, svingete veier og motorvei var null stress, kom meg ikke over 4 gir (da jeg ønsker å beholde lappen) på motorveien
har en video fra køringen her [video]https://www.youtube.com/watch?v=0YJ-VjK3ksA[/video] men slett ikke noe å kjøre langt eller på gate med. Hvis jeg hadde pengene til en rein banesykkel så skulle jeg kjøpt en innenfor 2 millisekunder.
Jeg fikk brukt en Honda Crossrunner (VFR-800) en tid og den er ikke dum men det ble før lite krefter så den ble helt enkelt kjedelig men den er helt sikker nydelig å cruise lange strekninger på motorvei med bagasje, er fint med hardevesker.
Det ble en del kjøring med en Kawasaki Z1000, med akra piper på som i min mening hørtes før mye så det to bort en del av moroa med sykkelen. En helt ålrait sykkel med godt om krefter om enn noe tilkorte med elektronikk som TC o.l. som en kan bli vant til fra en Aprilia Tuono V4R.
Her er en video fra en tur ved Hanekleiva på den [video]https://www.youtube.com/watch?v=BAAleXPDHRU[/video] ikke noe problem med å nyte av svinger og fart på den.
Siste sykkelen som ble kjørt denne sesongen var en Aprilia Caponord Rally, a.k.a en traktor, detter er en god sykkel for hva det er, slik som de andre i traktorsegmentet er, om en med noe knotete kontroller for elektronikken eks er cruisecontrol som var latterligt vanskelig å få styr på. Her og er det deilig med harde vesker både til pendling og tur kjøring.
Har en litt rolige video av turen med Caponord [video]https://www.youtube.com/watch?v=jdqn9EKTLxw[/video]. Ble kjørt litt på grus med den men fikk aldri godfølelse med en lånt 250+kg tung sykkel med 90/10 dekk.
Så til det mange lurer på har jeg blitt infektert av traktor syken eller hva? Hvorfor dette bytte av sykkel når jeg var/er så utrolig førnøyd med Tuono V4R????
Vel det har seg så, som noen kan huske, at jeg hadde litt problemer på min tur til Svea rike i slutten av April, hvor sykkelen tente motorvarningslampa og jeg måtte levne den der og fikk ikke anlending å hente hjem den på 2 uker. På veien hjem så ble de noe mer varningslampa men jeg fikk da kjørt den till Monsterbike i Drammen så de kunne se på det nye feilet.
Den var nå akkurat utenom garanti
. Feilet som døk opp var at den del som var byttet i Sverige trengte kalibrering, men utover det så hadde jeg opplevt 2 ganger at motoren dog ved clutch in i 4 gir og måtte startes med start knappen igjen
.
Denne feilen mistenkes være koblet til den første feilen. Det tredje hva at den ikke alltid kjente igjen min nøkkel, dette viste seg seinere å bero på en dårlig ledning til imobiliseren (tok 7 uker å f¨å fra italia).
JEg fikk tilbake sykkelen etter kalibrering og kjørte noen dager til/fra jobb før den ebgynte å dø ved clutch igjen. Så tilbake med den til Monsterbike og der har den da stått siden slutten av Mai. Hvor de har vært nær å få den til å virke igen men aldri klar tå få det til. Nå er dette ikke noe mot Monsterbike eller dem sine mekaniker fordi ikke importøren eller fabrikken i Italia har lykkets med å finne ut hva som skjer.
Så da fikk jeg nok, dette har dekkets av importøren som en slag reklamasjon (5 år konsumetrettighet) så da var det 2 alternativer å gå for. Prøve å hæve kjøpet fra selger i KRistiansand eller få til en deal med Monsterbike/Importøren.
Det ble først å prøve på det sist nevnte, og det var sånn det ble da jeg i torsdags fikk beskjed om at jeg fikk en ok slump penger får min Tuono V4R i inbytte mot en annen sykkel. Deal sa jeg og nå er jeg på vei over til en ........

Aprilia Tuono V4 1100 RR i blå, fordi jeg har ennå tilgodo å prøve en sykkel som kan gi meg godfølelsen og smilet til Tuonoen. Som dere skønner ble dette mer en tvungen oppgradering da jeg ikke ønsket å bytte ut den fantastiske hvite v4r mot noe annet.
En tidlige kollega av meg sa en gang "Once you go italia you never go back" nå talte han om damer og italenske menn men faen om det ikke er sant med motorsykkel og???
Nå er det fortsatt litt papir arbeid før jeg kan hente den nye godsykkelen men det er greit fordi nå vet jeg at jeg har en sykkel som kan kjøres neste sesong.
Aprilia Tuono V4R som er min "gamle" sykkel er en 2014 mod og hvis jeg skal finne noe feil med den så er det bare at den er litt tørst, noe jeg har diskutert tidligere, på 0,7 til 0,9 ved passe inspierert kjøring
Så hva har jeg då byttet til, ja det kan en lure på siden jeg har fått prøvd meg noen sykler i sesongen som passert.
Forrige sesong fikk jeg prøvd meg på Suzuki GSX-S 1000 en hyggelig sykkel og gøy sykkel i så si sin klasse har en video fra turen her [video]https://www.youtube.com/watch?v=DNFic4E-gTQ[/video]
Denne sesong har jeg prøvd Aprilia RSV4, for en sykkel bare helt nydelig etter de 10 min jeg følte meg som en sekk poteter oppå den, svingete veier og motorvei var null stress, kom meg ikke over 4 gir (da jeg ønsker å beholde lappen) på motorveien
har en video fra køringen her [video]https://www.youtube.com/watch?v=0YJ-VjK3ksA[/video] men slett ikke noe å kjøre langt eller på gate med. Hvis jeg hadde pengene til en rein banesykkel så skulle jeg kjøpt en innenfor 2 millisekunder.
Jeg fikk brukt en Honda Crossrunner (VFR-800) en tid og den er ikke dum men det ble før lite krefter så den ble helt enkelt kjedelig men den er helt sikker nydelig å cruise lange strekninger på motorvei med bagasje, er fint med hardevesker.
Det ble en del kjøring med en Kawasaki Z1000, med akra piper på som i min mening hørtes før mye så det to bort en del av moroa med sykkelen. En helt ålrait sykkel med godt om krefter om enn noe tilkorte med elektronikk som TC o.l. som en kan bli vant til fra en Aprilia Tuono V4R.
Her er en video fra en tur ved Hanekleiva på den [video]https://www.youtube.com/watch?v=BAAleXPDHRU[/video] ikke noe problem med å nyte av svinger og fart på den.
Siste sykkelen som ble kjørt denne sesongen var en Aprilia Caponord Rally, a.k.a en traktor, detter er en god sykkel for hva det er, slik som de andre i traktorsegmentet er, om en med noe knotete kontroller for elektronikken eks er cruisecontrol som var latterligt vanskelig å få styr på. Her og er det deilig med harde vesker både til pendling og tur kjøring.
Har en litt rolige video av turen med Caponord [video]https://www.youtube.com/watch?v=jdqn9EKTLxw[/video]. Ble kjørt litt på grus med den men fikk aldri godfølelse med en lånt 250+kg tung sykkel med 90/10 dekk.
Så til det mange lurer på har jeg blitt infektert av traktor syken eller hva? Hvorfor dette bytte av sykkel når jeg var/er så utrolig førnøyd med Tuono V4R????
Vel det har seg så, som noen kan huske, at jeg hadde litt problemer på min tur til Svea rike i slutten av April, hvor sykkelen tente motorvarningslampa og jeg måtte levne den der og fikk ikke anlending å hente hjem den på 2 uker. På veien hjem så ble de noe mer varningslampa men jeg fikk da kjørt den till Monsterbike i Drammen så de kunne se på det nye feilet.
Den var nå akkurat utenom garanti


Denne feilen mistenkes være koblet til den første feilen. Det tredje hva at den ikke alltid kjente igjen min nøkkel, dette viste seg seinere å bero på en dårlig ledning til imobiliseren (tok 7 uker å f¨å fra italia).
JEg fikk tilbake sykkelen etter kalibrering og kjørte noen dager til/fra jobb før den ebgynte å dø ved clutch igjen. Så tilbake med den til Monsterbike og der har den da stått siden slutten av Mai. Hvor de har vært nær å få den til å virke igen men aldri klar tå få det til. Nå er dette ikke noe mot Monsterbike eller dem sine mekaniker fordi ikke importøren eller fabrikken i Italia har lykkets med å finne ut hva som skjer.
Så da fikk jeg nok, dette har dekkets av importøren som en slag reklamasjon (5 år konsumetrettighet) så da var det 2 alternativer å gå for. Prøve å hæve kjøpet fra selger i KRistiansand eller få til en deal med Monsterbike/Importøren.
Det ble først å prøve på det sist nevnte, og det var sånn det ble da jeg i torsdags fikk beskjed om at jeg fikk en ok slump penger får min Tuono V4R i inbytte mot en annen sykkel. Deal sa jeg og nå er jeg på vei over til en ........

Aprilia Tuono V4 1100 RR i blå, fordi jeg har ennå tilgodo å prøve en sykkel som kan gi meg godfølelsen og smilet til Tuonoen. Som dere skønner ble dette mer en tvungen oppgradering da jeg ikke ønsket å bytte ut den fantastiske hvite v4r mot noe annet.
En tidlige kollega av meg sa en gang "Once you go italia you never go back" nå talte han om damer og italenske menn men faen om det ikke er sant med motorsykkel og???
Nå er det fortsatt litt papir arbeid før jeg kan hente den nye godsykkelen men det er greit fordi nå vet jeg at jeg har en sykkel som kan kjøres neste sesong.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39808
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Helt lik sykkelen jeg fikk leke meg med noen dager i sommer

Overraskende behagelig å kjøre, også i lav fart (bykjøring).
Også den lyden! selv med originaleksosanlegg

For ikke å snakke om det heftige draget i motoren

Fantastisk sykkel, rett og slett.
Gratulerer!
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Gratulerer med fet sykkel!
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
- kvase
- Innlegg: 1064
- Registrert: 29 des 2015, 02:35
- Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
- Bosted: Arendal
- Kontakt:
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Grattis
Vespa Piago 75cc
Panter 50 cc
Honda FT 500 cc
XT660 Z Tennere
KTM
1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R
i tillegg en Suzuki DRZ 400
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/






i tillegg en Suzuki DRZ 400

https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Gratulerer med ny sykkel.
Men hvorfor i all verden bytta du når du ikke ville?
Men hvorfor i all verden bytta du når du ikke ville?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: RE: Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Fordi etter 4 måneder på verksted fant hverken mekaniker hos verksted, importøren eller fabrikken en løsning som virket. Så da valgte jeg å oppgradere når anledning gavs sånn at jeg har en sykkel som kan kjøres neste sesong. Skall sies at grunnen til å ikke oppgradere hvis det ikke var noe problem med den gamle er at forskjellen mellom v4r og v4 1100 ikke er stor nok til å motivere det.Jompa skrev:Gratulerer med ny sykkel.
Men hvorfor i all verden bytta du når du ikke ville?
misspelled with auto correct
- Fsva
- Innlegg: 782
- Registrert: 09 okt 2014, 17:29
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
- Bosted: Eidsvoll/Fredrikstad
Re: Re: Hakhaps blogg - annet som skjer
Det der er rett og slett den feteste sykkelen i klassen
Gratulerer :)

- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Da var dagen kommen da den nye sykkelen ble hentent. Her ett bilde fra juli når jeg sist så den hvite Tuonoen, verkstedet trodde de funnet fiksen til feilet men ikke, hvilket jeg fant ut på vei inn til jobben 20 min etter bilden er tatt.

Nå har det ikke blitt kjørt mye sykkel siden midten av juli, grunnet bla denne situasjonen men og at familie har blitt prioritert.
Så etter å vært uten Tuono i litt over 4 måneder var da dagen kommer å få kjøre Tuono igjen, det er slik at denne 1100RR i stort er samme sykkel foruten 2 år og litt smalere styre samt de 78CCM, 5HK og 10NM (ca) ekstre.
Været idag spilte ikke helt på lag da det var ca 8 grader og litt regn rett før jeg henta sykkelen, med andre ord ikke ideal forhold å ta ut en slik sykkel når er litt rusten og. Det var ikke den lange turen jeg skulle ta men fortsatt kan mye skje på to hjul hvis en ikke passer seg.
Så etter å begjynt min versjon av "the micheling man" så var jeg klar til å starte opp den nye blå torden (tuono er italiensk for torden) og stille in traction control, abs og diversen andre ting.

Allt føltes veldig vant og det gikk greit å komme seg gjennom alle kontroller o.l. dog stusset jeg litt på at lyden føltes litt mer en hva den gamle, iaf hva jeg husket, men er nok bare at jeg ikke er vant til det lenger
.

Siden være ikke spilte helt på lag så ble det ikke noen video eller en tur over hanekleiva uten det var i stort rett hjem, men gud for en følelse å legge ut en liten stint på E18 og få lekt med quick shifter, gire ned å gi på eller kort bare gi på.
RuneMC taler ofte om å tenge å knipe om tanken på AT hans og ikke få å nervurdere hans sin opplevlse men hvis en ikke kniper til på tanken her så henger en som en slips fra styret
: ligge på ca 5k omdreininger å føle rykket komme, som jeg var forberedt på men likvell overrasket meg, får meg til å smile som en liten gutt.
:

Siden det var helt nye Battlax T30 på denne så ble det ikke noe førsøk på kneskrap i rundkjøringene (ikke for jeg gjør det normalt).
Denne har 15-42 dreving mot 16-42 som er normal på den gamle, jeg hadde dog byttet til 15-42 så de skal være "identisk" men 1 gir er gott å vel opp til 50-60 kmt, nå går det nok fint å bruke 2 gir og men med knappe 5k omdr ved 50-60kmt i 1 gir føltes det helt fint.
På veien hjem fikk jeg lekt meg litt med de 3 engine maps men ikke så mye, disse er hvis jeg husker riktig R( Race ), T ( Track ) og S (Sport) og aller er full effekt men litt forskjellig hvordna kreftene leveres.
Alle bilden ble tatt med mobilen grunnet dårlig med tid og ikke så gøy vær.
Den gode Tuono følelsen er der og følesle av å væra "strapped to a rocket" definitiv.
God helg folkens.

Nå har det ikke blitt kjørt mye sykkel siden midten av juli, grunnet bla denne situasjonen men og at familie har blitt prioritert.
Så etter å vært uten Tuono i litt over 4 måneder var da dagen kommer å få kjøre Tuono igjen, det er slik at denne 1100RR i stort er samme sykkel foruten 2 år og litt smalere styre samt de 78CCM, 5HK og 10NM (ca) ekstre.
Været idag spilte ikke helt på lag da det var ca 8 grader og litt regn rett før jeg henta sykkelen, med andre ord ikke ideal forhold å ta ut en slik sykkel når er litt rusten og. Det var ikke den lange turen jeg skulle ta men fortsatt kan mye skje på to hjul hvis en ikke passer seg.
Så etter å begjynt min versjon av "the micheling man" så var jeg klar til å starte opp den nye blå torden (tuono er italiensk for torden) og stille in traction control, abs og diversen andre ting.

Allt føltes veldig vant og det gikk greit å komme seg gjennom alle kontroller o.l. dog stusset jeg litt på at lyden føltes litt mer en hva den gamle, iaf hva jeg husket, men er nok bare at jeg ikke er vant til det lenger


Siden være ikke spilte helt på lag så ble det ikke noen video eller en tur over hanekleiva uten det var i stort rett hjem, men gud for en følelse å legge ut en liten stint på E18 og få lekt med quick shifter, gire ned å gi på eller kort bare gi på.
RuneMC taler ofte om å tenge å knipe om tanken på AT hans og ikke få å nervurdere hans sin opplevlse men hvis en ikke kniper til på tanken her så henger en som en slips fra styret



Siden det var helt nye Battlax T30 på denne så ble det ikke noe førsøk på kneskrap i rundkjøringene (ikke for jeg gjør det normalt).
Denne har 15-42 dreving mot 16-42 som er normal på den gamle, jeg hadde dog byttet til 15-42 så de skal være "identisk" men 1 gir er gott å vel opp til 50-60 kmt, nå går det nok fint å bruke 2 gir og men med knappe 5k omdr ved 50-60kmt i 1 gir føltes det helt fint.
På veien hjem fikk jeg lekt meg litt med de 3 engine maps men ikke så mye, disse er hvis jeg husker riktig R( Race ), T ( Track ) og S (Sport) og aller er full effekt men litt forskjellig hvordna kreftene leveres.
Alle bilden ble tatt med mobilen grunnet dårlig med tid og ikke så gøy vær.
Den gode Tuono følelsen er der og følesle av å væra "strapped to a rocket" definitiv.
God helg folkens.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Gratulerer så mye med ny sykkel, syns den er mye finere enn den hvite.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39808
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Gratulerer
!
Samme sykkel med samme farge som jeg kjørte noen dager i sommer.
Artig sak, helt klart. Fantastisk lyd og drepende drag så det holder
!!

Samme sykkel med samme farge som jeg kjørte noen dager i sommer.
Artig sak, helt klart. Fantastisk lyd og drepende drag så det holder

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Fantastisk sykkel ja.Gratulerer :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Takk for gratulasjonerne.
Håper på at få anledning å møte dere neste sesong, tross at det nok ikke blir så mange lange turer på meg (familie livet tar ut sin rett
) men noe skal jeg få til
Håper på at få anledning å møte dere neste sesong, tross at det nok ikke blir så mange lange turer på meg (familie livet tar ut sin rett

- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Gratulerer masse med flott ny sykkel! Antar vinterens PMS blir ekstra vanskelig denne gang..hakhap skrev:Takk for gratulasjonerne.
Håper på at få anledning å møte dere neste sesong, tross at det nok ikke blir så mange lange turer på meg (familie livet tar ut sin rett) men noe skal jeg få til
Det satses i hvert fall på et lite MCsidentreff i Lillehammerområdet ei helg før den verste turistsesongen starter på forsommeren. Håper vi ser deg og Tuonoen der

- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: RE: Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Takk. Får se hva jeg får til, men skal prøve å få det tilkjellv skrev: Gratulerer masse med flott ny sykkel! Antar vinterens PMS blir ekstra vanskelig denne gang..
Det satses i hvert fall på et lite MCsidentreff i Lillehammerområdet ei helg før den verste turistsesongen starter på forsommeren. Håper vi ser deg og Tuonoen der
misspelled with auto correct
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Ikke noe spesiell med videon egentlig men faen hva jeg savner å kjøre på Rudskogen når jeg ser den
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dIvH6neMk_I[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dIvH6neMk_I[/video]
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Er det noen som vet hvor disse veiene rundt Almeira er? De ser orgasmiske ut å kjøre på med en Tuono
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ksbtCC-HG0g[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ksbtCC-HG0g[/video]
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39808
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Kjell Syversen og Kjell Aukrust, som Edmund Bakken, hadde noen riktig morsomme reiseskildringer med sidevognsH-D fra de andalusiske sletter for noen tiår siden i det norske radioprogrammet Reiseradioe
.
Om disse finnes som podkast eller andre lydfiler på nettet vet jeg ikke, men morsomme var de å høre på i sin tid, helt klart.
Iflg. Syversen og Bakken virket som at området rundt Almeira var godt egnet til gode motorsykkelopplevelser...
.

Om disse finnes som podkast eller andre lydfiler på nettet vet jeg ikke, men morsomme var de å høre på i sin tid, helt klart.
Iflg. Syversen og Bakken virket som at området rundt Almeira var godt egnet til gode motorsykkelopplevelser...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Gott nytt. Det blir en rolig kveld akkurat som forrige gang.
misspelled with auto correct
misspelled with auto correct
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Bosted: Buskerud
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
- Canutus
- Innlegg: 621
- Registrert: 10 mai 2016, 11:24
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Bosted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
- Kontakt:
Re: Hakhaps blogg - ny Tuono i garasjen
Da ville jeg heller kjørt en runde som dette (gitt at du ikke kjører så tidlig at vegen er vinterstengt på Imingen)
https://goo.gl/maps/rFE9CQ5Dqho
PS. I fjor ble det lagt ny asfalt på deler av strekket innover dalen fra Tinnsjø (mener jeg å huske), men det er vel fremdeles mye telehiv oppover fjellet fra sør.
https://goo.gl/maps/rFE9CQ5Dqho
PS. I fjor ble det lagt ny asfalt på deler av strekket innover dalen fra Tinnsjø (mener jeg å huske), men det er vel fremdeles mye telehiv oppover fjellet fra sør.