Hadde vært morro hvis du hadde fått til å tatt turen til Rudskogen i år, kanskje fått med flere fra forumet. Sykkelen din er fantastisk, hadde vært morro å sett den live :-)
Har lyst å dra på rudskogen bare for å kjøre litt rundt på banen. Hva er det jeg trenger egentlig? Må jeg ha RR lisens for å ta med min egen sykkel og kjøre?MH434 skrev:Ja du må få lura deg en tur til rudskogen iår! Er fantastisk morro å kjøre der![]()
Skal dit på mandag, er førerutviklingskurs med kjeglekjøring og greier...
Du trenger førerkort og sykkel som er i god/grei teknisk stand!thewiz skrev:Har lyst å dra på rudskogen bare for å kjøre litt rundt på banen. Hva er det jeg trenger egentlig? Må jeg ha RR lisens for å ta med min egen sykkel og kjøre?MH434 skrev:Ja du må få lura deg en tur til rudskogen iår! Er fantastisk morro å kjøre der![]()
Skal dit på mandag, er førerutviklingskurs med kjeglekjøring og greier...
Hva trengs? :)
49 fra Hodnanes har noen suuupre "busasvinger" opp fra fergeleie! Bra ruteLordShaft skrev:Her er ruta vi kjørte sist tur![]()
https://goo.gl/maps/0o1Ei" onclick="window.open(this.href);return false;
LordShaft skrev:Hadde store planer om å kjøre til sognefjellet i går, men pga tidsklemma til to av kompisene mine som skulle være med, valgte vi å ta en noe kortere rute... Dette angrer jeg definitivt ikke på.
Kjørte fra Åsane relativt tidlig til overskyet og litt kjølig vær, men dette tok seg kraftig opp etter et par timer :-)
Kjørte videre til Tysse og Gjermundhavn, før turen gikk videre rundt Tysnes. Her snakker vi omtrent 12 mil med perfekte svinger og fantastisk asfalt.... Ble dessverre veldig dårlig med bilder på denne turen, fokuset var å kjøre mest mulig før vi måtte vende snuten hjem igjen![]()
Du skal prøve hele det strekket der.... vi snakker perfekte svinger omtrent hele ruten... par områder der er litt smalt, men ellers helt sinnsyktTBI81 skrev:49 fra Hodnanes har noen suuupre "busasvinger" opp fra fergeleie! Bra ruteLordShaft skrev:Her er ruta vi kjørte sist tur![]()
https://goo.gl/maps/0o1Ei" onclick="window.open(this.href);return false;
Nei jeg har ikke fått fester GoPro'en på ny hjelmen, rett og slett glemt å tenke så mye på den filmingenKawagutten skrev:
Dårlig med bilder? kjører ikke du med action kamera og kan ta ut enkelt bilder fra den?
Så ikke denne før no. Er litt hektisk for tiden, så rekker ikke å lese alt.LordShaft skrev:
Snikkeren, holder han fortsatt til i Ørsta? Er han fortsatt aktiv? Hva med Globe? Hadde jo vært kjekt å hilse på litt av forumfolket om det passer seg på turen
Pumpekjøring.... minner fra gamle dager strømmer på :-)LordShaft skrev:Ble dårlig med sykkel uke på meg... Kjørte opp til Ålesund på fredagen, måtte jo selvfølgelig i en del obligatoriske familie besøk, men fikk kjørt litt der oppe.
Fikk ikke kjørt så langt som jeg ville pga dårlige værmeldinger. Så valgte heller å ta turen tilbake til Bergen og fikk kjørt litt her i stede.
Ble 90 mil bare i helgen og ytterligere 60 i uken som har vært. Nå sitter jeg på jobb og skal være til mandags morgen klokken 8.
Måtte legge med et par bilder av når vi testet alle pumper på mannskapsbilen i dag tidlig :-)
[Sony Z2