Jada, jeg har absolutt hatt en bra tur. Uhellet på onsdag skulle jeg klart meg godt uten, men torsdag og fredag ble også fine dager på tur.Bjerknez skrev: 06 jul 2018, 15:55 Ser ut til at du har hatt en knakande flott tur kjellv, tross alt...
Til mandagen er det min tur. Merker jeg gleder meg som en liten unge. Rett og slett årets høydepunkt :)
Men turen ble på en måte avbrutt. Fokus ble annerledes etter uhellet. Først ble det tur til Bergen fordi jeg gjerne ville ha speil på høyresiden også. Jeg forstår virkelig ikke hvordan mange av våre kunder med 125cc faktisk tar helt av begge speil fordi det ikke ser kult ut.. Jeg turte knapt kjøre med bare ett speil

Kom hjem i 17-tia i dag. Jeg har tenkt og oppsummert en del på siste del av turen, og har nok falt ned på at det gjør ikke så mye at jeg ikke fullførte utforsking av Hardanger og Baroniet Rosendal.. Det gir meg en grunn til å komme tilbake en annen gang, kanskje jeg også er heldig at Baron Olav er tilgjengelig for en audiens neste gang. Det jeg har sett av Ryfylke og Hardanger gjør det virkelig verdt å ta turen tilbake en annen gang. Rogaland, Vest Agder og Telemark også for den saks skyld. Det er bare utrolig vakkert, og utrolig morsomme veier som skal kjøres. På vei inn til Sauda på tirsdag kveld hadde jeg det så morsomt at jeg fikk ikke til å stoppe. Det er helt utrolig hvor morsomt det var å kjøre disse veiene og svingene, med gode dype nedlegg, god og forutsigbar asfalt, ..og likevel innenfor fartsgrensene!
Jeg har grovregnet litt, og summen jeg kommer til er 215-225 mil på disse 6 dagene alene på tur. Summen på locatoweb stemmer ikke fordi jeg lange strekninger hadde problemer med at sporingen stoppet.
Dekkene mine som jeg skrytte av i Sirdal på mandag er nå så godt som utslitte. De har fått kjørt seg skikkelig på turen. Et sett Battlax T31 skal monteres før neste tur.
I helga tenkte jeg at jeg skal vaske sykkelen skikkelig slik at det går an å se hvilke skader den har. Den har rett og slett fått pels.. Utrolig med innsektlik som er fasttørket på den nå. Når den er vasket og tørr må jeg ta mange gode bilder av skadene. Så må jeg demontere fronten for å se hva som må gjøres der. Dette bør jeg ha klart til takstmann kommer. Jeg snakket med IF på onsdag, og som ventet får jeg ikke lov å taksere den selv