Gammelsmurfen skrev: 08 feb 2024, 18:52
Dette var leit, så alt for tidlig å gå bort. Jeg rakk aldri å treffe han, men har likevel fått med meg at han var en trivelig kar som var godt likt.
Hvil i fred Rolf-Arne!
Ja, å gå bort som 63-åring er naturligvis altfor tidlig. Det er jo slik at når man kommer til denne milepælen i livet etter fylte 60 så ser man fram til det kommende livet som pensjonist hvor man kan virkelig vil leve livet.
Men slik ble det dessverre ikke for Rolf-Arne, som altså i lengre tid hadde slitt med flere helseutfordringer, bl.a. hjerteproblemer, noe han var åpen om for oss han var på tur og treff med.
Og ja! Rolf-Arne var en veldig godt likt og ganske unik personlighet, tør jeg påstå.
Ble kjent med Rolf-Arne på MCsidens treff på Gullvåg camping i 2019, kort tid etter at han oppfylte MC-drømmen sin.
Han var åpenbart ikke redd for å ta steget over "dørstokkmila" for å bli kjent med nye MC-venner. Noe mange av oss satte og fortsatt setter stor pris på etter å ha blitt kjent med ham.
Det ble et veldig trivelig møte på Gullvåg som fortsatte gjennom de årlige MCsiden.no treffene fram til i fjor.
Men i år vil altså Rolf-Arne med sitt humør og sin klokskap mangle...
Trist å tenke på.
ran gullvag.jpg
Rolf-Arne helt til venstre på bildet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.