Åsså for meg

LordShaft skrev:Sosial type du har med deg på turså godt ut... Tilogmed solskinn
![]()
Sony Z2
Var det åpent på denne stua?ojda skrev:Følte litt for en ordentlig Søndagstur i dag, men ville først gi "Søndagsturen" til NAF-Mc
en sjangs![]()
![]()
Da klokka var 11.00 hadde vi opptelling, og de frammøtte var meg![]()
Så da ble det i allefall ingen krangling om hvor turen skulle gåGaustadtopppen
var eneste forslag som kom på bordet, så da ble det dit![]()
En liten tur innom Langebru først, for å minnes BusaStrand-Tiger`n som så
ofte tidligere har dukket opp netopp her. Ikke i dag, da den har fått innestraff helt
til våren![]()
Litt tåkete i fjellheimen i dag :-)å
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... c8951a.jpg[/img]
freddy123 skrev:Så ikke ut som det var like kos over gaustatoppen idag som når jeg var der sist en varm juni dag med klarvær.
Men tigern med varmeholker,vindskjerm og full pakke gjorde vell ituren komfortabel nokk tenker jeg :)
Uproblematisk! Det er jo gasshanda som trenger litt varme.ojda skrev:freddy123 skrev:Så ikke ut som det var like kos over gaustatoppen idag som når jeg var der sist en varm juni dag med klarvær.
Men tigern med varmeholker,vindskjerm og full pakke gjorde vell ituren komfortabel nokk tenker jeg :)
MamaTiger gjør jobben bra ja![]()
Selv om jeg måtte nøye meg med høyre varmeholk i dag![]()
Den venstre ga opp på høstturen :-(
Hadde du tatt en telefon hadde jeg disket opp med vafler, men fin tur du hadde.ojda skrev:Det så ikke sånn ut, men jeg var ikke borte å kjente på døra![]()
La heller inn en Megaburger på første Statoilen jeg
JRO skrev:Hadde du tatt en telefon hadde jeg disket opp med vafler, men fin tur du hadde.ojda skrev:Det så ikke sånn ut, men jeg var ikke borte å kjente på døra![]()
La heller inn en Megaburger på første Statoilen jeg![]()