ejs skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er på jobb...
![]()
Trygd je....

ejs skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er på jobb...
![]()
Slett ingen dum ide!Intruder skrev:Angående mørkt,idag har jeg vært hos Trygg Trafikk på Hamar og fått noen refleksvester og
refleksbrikker som jeg tenker dele ut til nødstedte og korttenkte myke trafikanter..
Snakk med politiet på ditt hjemsted,de og Trygg Trafikk har ofte et tett samarbeid..Geir skrev:Slett ingen dum ide!Intruder skrev:Angående mørkt,idag har jeg vært hos Trygg Trafikk på Hamar og fått noen refleksvester og
refleksbrikker som jeg tenker dele ut til nødstedte og korttenkte myke trafikanter..Driver de og deler ut slik på andre kanter av landet også tro? Har mange ganger hatt lyst til å gi vekk noe slik ja...
Parker sykkelen der du har denne belysninga i vinter,så får du og naboeneSvein2 skrev:Nå har jeg montert 6 stk. up-light lamper i verandagulvet.
Surfer på nett, mens jeg venter på att det skal bli mørkt.
Det går helt bra, måtte stoppe å tine opp fingra uansett.Intruder skrev:Parker sykkelen der du har denne belysninga i vinter,så får du og naboeneSvein2 skrev:Nå har jeg montert 6 stk. up-light lamper i verandagulvet.
Surfer på nett, mens jeg venter på att det skal bli mørkt.
noe koselig å se på i mørket og kulda...![]()
Synd jeg er så pysete at jeg ikke møtte ved 24-timern,er en ordentlig..![]()
![]()
Sorry...
evike skrev:Sitter på jobb og lengter etter at klokka skal bli 21.30, så jeg kan kjøre (sykkel) hjem igjen.
Har nå lært at det stadig kommer noen og kjører forbi på innsiden på E18 i mørket; nemlig min egen skygge![]()
(pga. veibelysningen).
Først fikk jeg nesten hjerteinfarkt, deretter begynte jeg å le så heftig at jeg måtte stoppe for ikke å kjøre av veien. Kom hjem med lattertårer inni hjelmen.