Der har du en VIRKELIG fullspekket Striple....Tommas skrev:Jeg er enig. Svart ramme + grå ser ganske bra ut
Fint med slike striper ja da syns kurvene bedre, om det gir økt sikkerhet er noe annet...Tommas skrev:Jeg er enig. Svart ramme + grå ser ganske bra ut
Det er jo en 1990 modellKmann skrev:Fint med slike striper ja da syns kurvene bedre, om det gir økt sikkerhet er noe annet...Tommas skrev:Jeg er enig. Svart ramme + grå ser ganske bra ut
Se her ja.... svart Street, det var jo et godt valg vil jeg siBjerknez skrev:
Jeg tror jaggu jeg går for den sorte jeg altså. Jeg har nå sagt jeg skal ha den sorte så får det bare stå til! :-)å
Jeg liker den sorte mer og mer egentlig...
Føler meg som en liten knisete fjortisunge igjen plutselig...hærlig følelse...![]()
LekkerBjerknez skrev:I følge konfiguratoren på Triumph sine nettsider vil den med utstyret jeg har valgt se slik ut:
Ja, jeg liker den sorte mer og mer jo mer jeg ser den egentlig. Har kun sett bilder av den som er sort blank, men den matte ser vesentlig mer badass ut synes jeg.Olav K skrev:Se her ja.... svart Street, det var jo et godt valg vil jeg siBjerknez skrev:
Jeg tror jaggu jeg går for den sorte jeg altså. Jeg har nå sagt jeg skal ha den sorte så får det bare stå til! :-)å
Jeg liker den sorte mer og mer egentlig...
Føler meg som en liten knisete fjortisunge igjen plutselig...hærlig følelse...![]()
![]()
Heeeelt objektivt sagt selvsagt![]()
Og følelsen er ubeskrivelig, husker det så godt fra ifjor når jeg ventet på min..... og det blei forsinkelser.
Og jeg hørte fra Lene at AGM arrangerer tur til Spania i vinter, de frakter sykkelen din ned til Spania, så får man kjøre der i en uke. Må bare glatt innrømme at det er noe jeg tenker og regner på....
Den glidelåsen er det siste jeg tenker på nå, hehe.Olav K skrev:LekkerBjerknez skrev:I følge konfiguratoren på Triumph sine nettsider vil den med utstyret jeg har valgt se slik ut:
![]()
![]()
![]()
Virkelig lekker sykkel!
Vil bare gi deg ett velment råd mtp de veskene, smør glidelåsen ofte. Mine glidelåser varte ikke ett år engang, og jeg har lest på forum at flere har klaget litt over lav varighet. så smør glidelåsen og ikke press for mye oppi
Det vet jeg ikke helt, men disse veskene er bare en illustrasjon. De veskene jeg skal ha er Givi og der følger dte med vanntett trekk til å feste over. Lik den jeg har i dag.LordShaft skrev:Er de veskene vanntett?
Sony Z2
Bjerknez skrev:Det vet jeg ikke helt, men disse veskene er bare en illustrasjon. De veskene jeg skal ha er Givi og der følger dte med vanntett trekk til å feste over. Lik den jeg har i dag.LordShaft skrev:Er de veskene vanntett?
Sony Z2