I og med en noe hektisk lørdag denne helga, ble det ikke mulighet for meg å stille på NAF MC Trondheims Høsttur 2010. Den skulle ha avgang fra NAF-huset på Sluppen i Trondheim kl. 15:00 på fredag.
Turen skulle gå til "Zanzibar Inn" på Flatanger, nærmere bestemt på Lauvsnes, Nord-Trøndelag.
Turen var på ca. 22 mil, hver vei:
Som sagt, så hadde jeg ikke sett muligheten til å melde meg på turen, men jeg rakk å hilse hadet og god tur til den første tredjedelen av de som dro fra Trondheim ca. kl. 15:00.
[video]
http://www.youtube.com/watch?v=aMrJOJsGX_w[/video]
Men...lørdagsaktivitetene mine gikk unna på rekordtid, de største barna hadde planer for kvelden, og yngstedatteren og kona hadde planlagt "jentekveld" med reker og "jenteprat"...ja, ja...da var vel egentlig valget enkelt, med velsignelse fra heimen. Ringte Zanzibar Inn og sikret meg at de fortsatt hadde ledig rom, deretter var det å pakke sidekofferter og toppboks, og kl. 17:00 på lørdag satt jeg i salen, på vei til NAF MC Trondheims høsttrefftur

Pause i Steinkjer.

En liten benstrekk like for ankomst Zanzibar Inn
Nafferne var godt i gang med sin dag 2, men det tok ikke lang tid å "integrere seg" i stemningen

Flott solnedgang sett fra Zanzibar Inn.
Når natta kom sigende på, meldte regneværet seg og det var spennende å se hva dagen skulle bringe.

Hmmm..ser da ikke så værst ut dette, litt overskyet, men glimt av sol er det også
Pakking og klargjøring til retur Trondheim
Det var 3 alternative ruter, kart ble undersøkt og alternativene diskutert
Været var såpass usikkert at den korteste veien ble valgt. Her er fra en pause i Verdal.
Det var virkelig en flott tur, med en utrolig flott gjeng. Godt humør, mye artig kjøring og helga føles som om den har vart litt lengre enn ved å slite krokene hjemme
Ser allerede frem til neste mulighet til å menge hjula mine med naffere på tur.