Er ikke så langt unna 50K på Stelvio'en etter turen på snaue 80 km i dag. Men det blir mer i løpet av uka.
Ække så verst det heller siden et godt stykke ut i september 2012 da sykkelen rullet sine aller første km. på norske veier ...

Pendler ja, det kan du ta deg F... påLordShaft skrev:Satan søkke.... Det er latterlig mye kjøring? Bruker du den til pendling på jobb eller noe slikt?
Note 4
Vi får ikke skrike så høyt om det A.J, ellers legger de kansje på vegavgiften på MCAJ skrev:Voksent med nær 70K på 3 år, ja![]()
Er ikke så langt unna 50K på Stelvio'en etter turen på snaue 80 km i dag. Men det blir mer i løpet av uka.
Ække så verst det heller siden et godt stykke ut i september 2012 da sykkelen rullet sine aller første km. på norske veier ...
Nå kaster ikke Lordshaft bort halve livet på å sitte i Nordsjøen da... det er det andre som tar seg avojda skrev:Pendler ja, det kan du ta deg F... påLordShaft skrev:Satan søkke.... Det er latterlig mye kjøring? Bruker du den til pendling på jobb eller noe slikt?
Note 43 mil hver eneste hverdag
sålenge der er ok føre![]()
Blir jo endel lengre turer ila sommeren da vet du![]()
Åsså kaster jeg ikke bort halve livet i Nordsjøen
Neida, jeg kom på rett etter at jeg skrev innlegget at han bruker dagen til å leke med fyrstikker.Olav K skrev:Nå kaster ikke Lordshaft bort halve livet på å sitte i Nordsjøen da... det er det andre som tar seg avojda skrev:Pendler ja, det kan du ta deg F... påLordShaft skrev:Satan søkke.... Det er latterlig mye kjøring? Bruker du den til pendling på jobb eller noe slikt?
Note 43 mil hver eneste hverdag
sålenge der er ok føre![]()
Blir jo endel lengre turer ila sommeren da vet du![]()
Åsså kaster jeg ikke bort halve livet i NordsjøenEller 1/3 for å være nøyaktig
![]()
Men du vet Ojda, han Lordshaften velger å sitte hjemme og tvinne tommeltotter mens andre friskuser kjører fra tidlig til seint, overnatter på pittoreske steder, og kjører en zillion deilige svinger på de flotteste veier. Ikke rart det blir litt kleint med kilometer på den flotte RRen hans![]()
Suleskard ble kjørt på den turen jeg hadde sammen med Kant1 i Juli,Kawagutten skrev:Hvordan har det gått med den Suleskartrippen du lurte på,lagt på is? har mang en gang tenkt på en tur dit selv særlig etter jeg fikk Airhawkputa da jeg så muligheten for litt lengre turer enn jeg har kunne ta tidligere.