mekkern skrev:Herrens veier er uransaklige sies det,men jeg tror han har mistet styringa......

Amen
mekkern skrev:Herrens veier er uransaklige sies det,men jeg tror han har mistet styringa......
mekkern skrev:nå prøvde jo jeg å ikke bli personlig da...
spørs om jeg ikke skal tipse HG`n din om noen triks for total underkastelse...
Hadde jo et lysegrønt håp, som den kaprede bloggens eier.Pollti skrev:Desmo skrev:Der var det en ferdig rigget!
Hva er ferdig rigget ? Du forventer da vel ikke at vi skal lese om hva du holder på med ?
Rykningene i gasshånda kan vel skyldes for mye bruk av snøskyffelen også ?Desmo skrev:Nå begynner våren å nærme seg. Asfalten er tørr og dumpete av telehiv. Sideveiene er fremdeles snøfaste og uframkommelige for tohjulinger. Det er ikke fritt for at rykningene i gasshånda har blitt tiltagende. Men jeg må nok smøre på litt tålmodighet en stund til. Hadde jeg bare husket hvor jeg satte glasset med tålmodighet hen.
Mitt glass har jeg alltid med meg...så jeg vet hvor det er....men det er tomt!!Desmo skrev: Hadde jeg bare husket hvor jeg satte glasset med tålmodighet hen.
Nei, det tror jeg ikke. Og det kommer heller ikke av mye snøfresing heller, for det er ikke vrigass på freseren min. Jeg tror at kombinasjonen mildvær og delvis bar asfalt har meste av skylda for disse rykningene.Intruder skrev:Rykningene i gasshånda kan vel skyldes for mye bruk av snøskyffelen også ?Desmo skrev:Nå begynner våren å nærme seg. Asfalten er tørr og dumpete av telehiv. Sideveiene er fremdeles snøfaste og uframkommelige for tohjulinger. Det er ikke fritt for at rykningene i gasshånda har blitt tiltagende. Men jeg må nok smøre på litt tålmodighet en stund til. Hadde jeg bare husket hvor jeg satte glasset med tålmodighet hen.![]()