JaBusa Trond skrev:Mener du det er riktig å avbestille

har sykkelen min i Odda og henter den på søndag når jeg kommer fra tur med "de gamle"

Så kan vi kjøre en kjekk vei til Dimmelsvik sammen

JaBusa Trond skrev:Mener du det er riktig å avbestille
man bruker å kle seg om til middag på Heimdal Gaard, men siden vi skal tidlig opp kan du til og med få kneppe opp den øverste skjorteknappenBusa Trond skrev:Den er god![]()
Vi skal tidlig opp å kjøre så jeg dropper slips
Du dropper vel Limahl-sveisen?Busa Trond skrev:![]()
Også få satt på den nyeste til Limahl på annleget, da er det lov å engasjere ved bordene håper jeg
Lihmal var aldri noen helt her på tunet-SuperMorten skrev:Du dropper vel Limahl-sveisen?Busa Trond skrev:![]()
Også få satt på den nyeste til Limahl på annleget, da er det lov å engasjere ved bordene håper jeg
Falco ja. Det var tider det..Olav K skrev: Lihmal var aldri noen helt her på tunet-![]()
![]()
men vi kan by på mye Falco, Nena, og andre suspekte tyskspråklige melodimakere:-)
Engasjement ved bordene er lov, mulig vi må hente inn flere dansepiker
Takk for at du delte den videoen :-) Falco var kongen... iallefall på min haugSuperMorten skrev:Falco ja. Det var tider det..Olav K skrev: Lihmal var aldri noen helt her på tunet-![]()
![]()
men vi kan by på mye Falco, Nena, og andre suspekte tyskspråklige melodimakere:-)
Engasjement ved bordene er lov, mulig vi må hente inn flere dansepiker![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=cVikZ8Oe_XA[/video]
Du er jo kjentmann så du kan jo overaskeOlav K skrev:...520 er åpen, men sikkert med noen sjuke brøytekanter oppe på toppen.
Hvor vil du kjøre på mandagen?
Noen ønsker?
Til Lysebotn er det en kongetur! Langt men flott!Busa Trond skrev:Du er jo kjentmann så du kan jo overaskeOlav K skrev:...520 er åpen, men sikkert med noen sjuke brøytekanter oppe på toppen.
Hvor vil du kjøre på mandagen?
Noen ønsker?![]()
Er det flotte veier å kjøre på til Lysebotn fra degNei... vi får planlegge over en cider
![]()
Dem sa forresten på Tv2 nyhetene nå at skulle du ut å kjøre 2pinsedag burde man starte tidlig og ta det rolig
Da må du kjøre med caben oppe JROOlav K skrev:Til Lysebotn er det en kongetur! Langt men flott...