Nå stikker jeg snart på jobbehelg pluss litt overtid, så sykkelen får stå pent i kroken i garasjen og kose seg. Nysmurt, nyvasket og nypolert og med full tank :)
Plutselig blir den brukt igjen

cheron skrev:Ble en liten tur opp til Vindfjelltunet i dag. Lite sykler, men strålende vær og herlig veier å cruise på. Var en sykkel ( tråsykkel) ulykke på vei opp til Vindfjell så litt kø var det.
cheron skrev:Du har jo rimelig stålkontroll på det meste, så hvorfor ikke?
Da va det din Diversion jeg så :) Så VELDIG kjent ut skjønner du :) Hyggelig å "hilse" på deg :)Geso skrev:cheron skrev:Ble en liten tur opp til Vindfjelltunet i dag. Lite sykler, men strålende vær og herlig veier å cruise på. Var en sykkel ( tråsykkel) ulykke på vei opp til Vindfjell så litt kø var det.
Da var det deg og ett par av dine venner (En gutt og en jente) som satt ved det første bordet på uteplassen på Vindfjelltun?
Jeg var nemlig også der.
Er litt treig, så det var først etter at dere hadde dratt jeg kom på at jeg hadde sett bilde av deg her på forumet, og linken til Deaf Riders.
Undertegnede er den kroppen som såvidt snakket med deg, og du fortalte at det var skjedd ulykke. (Vi satt ett par bord bortenfor)
Geir
Pollti... Rolig nåPollti skrev:Jeg er sjokkert !!!Altså, Cheron-ånkli KGBere bruker ikke sololje eller andre sånne Jan Thomas ting. HVIS, sånt søppel må påføres legemet hvilket er meget usannsynlig, så må sololjen påføres det KGBske legemet av 10 barføtte gravide jomfruer i tanga truser. Ikke gravide jomfruer kan såklabert gjøre det forutsatt at de er gravide når det KGBske kraftlegemet er pleiet ferdig.( Kraft Durch Freude, nå vet du hvor det uttrykket kommer fra)
Det er bedre å være solbrent enn å kline seg inn med parfyrmert olje !!