Regner med det var Per Harald du handlet med der?
Trivelige folk hele gjengen der

Du har helt rett!Gizmodude skrev:I tillegg til at du nå har en god sykkel, så vil du garantert også få god service videre hos GMS![]()
Regner med det var Per Harald du handlet med der?
Trivelige folk hele gjengen der
Sykkelen har helt riktig farge den, perfekt faktisk - det er toppboksen som er feil (på mer enn en måte spør du megAJ skrev:Og her, bilde av sykkel og fornøyd eier utenfor GMS i Gjøvik
NB!
Toppboksen på sykker'n med feil farge er en jeg fikk låne siden den som fulgte med kjøpet kom noen timer etter at jeg hadde dratt fra butikken...
Mulig du mener det samme som meg; bagasjeboksene til Triumph er langt fra den avgjørende grunnen til at jeg valgte Tiger'n... De var heller den detaljen som gjorde meg litt betenkt...tonti skrev:Sykkelen har helt riktig farge den, perfekt faktisk - det er toppboksen som er feil (på mer enn en måte spør du megAJ skrev:Og her, bilde av sykkel og fornøyd eier utenfor GMS i Gjøvik
NB!
Toppboksen på sykker'n med feil farge er en jeg fikk låne siden den som fulgte med kjøpet kom noen timer etter at jeg hadde dratt fra butikken...)
Som 1929. sjef i Astronomer mot orddeling kunne jeg bare ikke la den gå fra meg
AJ skrev:Og her, bilde av sykkel og fornøyd eier utenfor GMS i Gjøvik
NB!
Toppboksen på sykker'n med feil farge er en jeg fikk låne siden den som fulgte med kjøpet kom noen timer etter at jeg hadde dratt fra butikken...
He-he-he...tonti skrev:
PS: Det var gramatikken i setningen din som fikk meg til å skrive kommentaren på den måten, "toppboksen på sykkelen i feil farge" kontra "toppboksen i feil farge (på sykkelen)" var for fristende for en som lever av å passe på språkbruken sin (når han ikke er på forum vel å merke). Dessuten ga det meg jo en anledning til å misjonere litt mer i mitt korstog mot toppbokser
Bubbu skrev:Passer deg fint den ser jeg. Bare et spørsmål! Fyller du bensin til ESSO nå eller er ikke det så nøye. Jeg tenkte på at nå har du en Tiger mellom beina![]()
da må du jo ha det på tanken også
En sånn GIVI rack?Snikkeren skrev:Hva med en sånn som jeg har på kofferten min? Da kan du bruke noen vanlige stropper og surre rundt. Holder seg sikkert på plass da.Bilde ligger i albumet mitt.