I dag prøvde jeg å ringe kjøreskolen i stedet men de svarte ikke de heller så nå vurderer jeg sterkt å bytte til noen andre.
Noen som kan anbefal en god skole i drammensområdet?
Jeg har sett litt på nettsiden deres og han er litt dyrere enn de jeg har brukt men ikke så ille.mogs skrev:Holder tider, lærer deg det du skal, grei skolesykkel. Veit ikke hva du forventer deg.![]()
Du må nok kjøre opp sjøl der.![]()
Kikk på nettet der er det priser og oversikter.
Men det finnes flere her i byen, men de vet jeg ikke noe om.
Vel, det var hos han jeg begynte i fjor høst men nå får jeg ikke tak i hanOddiball skrev:Jeg brukte way2ride i asker! De kom absolutt billigst ut og kjørelæreren Roy er en utrolig hyggelig og "behersket" type (skjønner vel hva jeg mener når du møter han) flink til å lære bort er han og
De har flere skolesykler, men jeg brukte en gsr600![]()
Jeg fikk anbefalt de av en kamerat og jeg anbefaler de på sterkeste
Jeg er fornøyd. Hadde en Bandit 650 for 5 år siden, vet ikke hva han har nå.Carpa skrev:Jeg har sett litt på nettsiden deres og han er litt dyrere enn de jeg har brukt men ikke så ille.mogs skrev:Holder tider, lærer deg det du skal, grei skolesykkel. Veit ikke hva du forventer deg.![]()
Du må nok kjøre opp sjøl der.![]()
Kikk på nettet der er det priser og oversikter.
Men det finnes flere her i byen, men de vet jeg ikke noe om.
Greit å vite om man er misfornøyd, fornøyd, superfornøyd...
Hva slags sykkel hadde de? Når kjørte du opp der?
itivtCarpa skrev:Vel, det var hos han jeg begynte i fjor høst men nå får jeg ikke tak i hanOddiball skrev:Jeg brukte way2ride i asker! De kom absolutt billigst ut og kjørelæreren Roy er en utrolig hyggelig og "behersket" type (skjønner vel hva jeg mener når du møter han) flink til å lære bort er han og
De har flere skolesykler, men jeg brukte en gsr600![]()
Jeg fikk anbefalt de av en kamerat og jeg anbefaler de på sterkeste![]()
Kanskje han ble skremt.....
Jeg har også kjørt GSR'n hans men den begynner å bli litt slitt og han kjøpte en ny Honda something.... i fjor
Takk, jeg får ta en liten ringerunde i morgen om jeg ikke skulle høre fra way2ride i løpet av formiddagen i morgen.EasyRider skrev:Har du enda ikke fått bestillt deg kjøretime Carpa?![]()
*Tiden går jo..og fort :-) kjøra, kjøra på, kjøra hardt. Vi vil jo gjerne se deg på sykkelen i år uten L på ryggen.![]()
Tok et raskt søk på gulesider, der fikk "Din kjøreskole AS" i drammen best omtale score.. om det er verdt noe da.
Link til firma:
http://www.dinkjoreskole.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Omtale:
http://www.anbefalt.no/omtale/000197735 ... reskole+AS" onclick="window.open(this.href);return false;
Når det gjelder sykkler så har vel det fleste kjøreskoler kurante sykkler vil jeg tro. Noen har også flere sykkler som du kan velge imellom.
At du ønsker en best mulig kjørelærer som er flink og som en får et godt samarbeid med, det forstår jeg.
De fremstår veldig seriøse ja men de har også veldig stive priser i forhold til de andre skolene rundt i Drammen.Bimma skrev:Sjekk ut Learn Trafikkskole i Lier: http://www.lok.no/article.asp?s=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Seriøs kjøreskole!
Jeg brukte dem for endel år siden, den gangen de het "Lær og Kjør Trafikkskole". Og JA, den gangen var de faktisk noe helt spesielt - og var verdt hver eneste krone!!!!!!!!Carpa skrev:Og til slike priser så bør det være noe ekstra spesielt med de men det tror jeg neppe.