Husk dokumentasjon.....dvs. bilder HER.......!!!!!!

Takk. Nå blir jeg sikkert mobba av AJ i og med at denne sykkelen har 2-sylindret motorBaron von Waffel skrev:Velkommen i Honda-familien.
Jalmar skrev:Takk. Nå blir jeg sikkert mobba av AJ i og med at denne sykkelen har 2-sylindret motorBaron von Waffel skrev:Velkommen i Honda-familien.
Litt artig motor egentlig. Både teknisk og bruksmessig. Virker veldig seig og sterk. Og så har den 3 ventiler pr. sylinder. Blir litt artig å ta en titt på det mekaniske. Er mest vant til 4-sylindret rekke. Var jo en del mer vibrasjoner enn jeg er vant til.Misha skrev:Grattis med transalp! Har hørt mye bra om den baiken, uslitelig motor!
Takk AJ. Blir vel til at jeg holder meg til mine 4-sylindrede sykler når de lengste turene skal kjøres tenker jeg. Men Hondaen skal ha litt skryt for det fine bunndraget som var i den lille V2'ern. Fin lyd også.AJ skrev:Jalmar skrev:Takk. Nå blir jeg sikkert mobba av AJ i og med at denne sykkelen har 2-sylindret motorBaron von Waffel skrev:Velkommen i Honda-familien.![]()
På tide at du så lyset, vil jeg heller si
Grattis med flott sykkel!
TDM'en har 5 ventiler pr. sylinder...Jalmar skrev:Litt artig motor egentlig. Både teknisk og bruksmessig. Virker veldig seig og sterk. Og så har den 3 ventiler pr. sylinder. Blir litt artig å ta en titt på det mekaniske. Er mest vant til 4-sylindret rekke. Var jo en del mer vibrasjoner enn jeg er vant til.Misha skrev:Grattis med transalp! Har hørt mye bra om den baiken, uslitelig motor!