Tror du skal kunne mange kjørekompiser i nærområdet her på forumet.
Lykke til med kjøreopplæringen og oppkjøringen

Hei, og velkommen skal du være :)Joffe skrev: 07 mai 2018, 23:50 Hallo!
Ung mann på 30år som har bestemt seg for å leve ut guttedrømmen og har kjøpt meg motorsykkel, en Harley Davidson Night Rod Special.
Jeg begynte på en Steyr Daimler Puch som måtte dyttes i gang som 11-12-åring og senere ble det en trimmet Honda MT-5 frem til jeg fylte 18 og gikk over til bil. Motorsykkel er noe jeg alltid har drømt om siden jeg i bare bleia satt på med min far på hans Harley Davidson og nå står det endelig en skikkelig 1250cc i garasjen min![]()
Bor i Blystadlia nær Lillestrøm og jobber i Sandvika - Bærum.
Håper på mye fint vær i sommer og mange fine turer på ny sykkel
IMG_2102.JPG
Takk for det Tore :)Tore L skrev: 08 mai 2018, 00:21 Gratulerer Joffe med en fin Night Rod, og velkommen til mcsiden. En gang i livet skal jeg også ha en HD i garasjen. :)
Takk for det Bjerknez :)Bjerknez skrev: 08 mai 2018, 10:56 Hei, og velkommen skal du være :)
Jeg har vært heldig å få prøvekjøre en V-rod 1450ccm Screaming Eagle Edition og det var en fin sykkel med en helt eventyrlig flott lyd. Den gikk veldig bra (til cruiser og være). Husker svingradiusen var elendig og bremsene var "så dar", men ellers en flott cruiser :)
Takk for det, svingradiusen blir jeg vant til å bruke riktig, og bremsene er nok ikke så dårlige, ABS har jeg òg så dette blir nok braBjerknez skrev: 08 mai 2018, 15:17 Ja dårlig svingradius kan man fint leve med... men bremser... der er jeg nok for godt vant... En finger skal være nok til å låse fremhjulet i mitt hode![]()
Men man venner seg til det meste. Flott sykkel er det uansett![]()
Velkommen til mcsiden BjarteBjarteM skrev: 08 mai 2018, 21:51 <- Bjarte
48 år, og motorsyklist siden 1990.
Har ikke hatt sykkel hele tiden, men har vært innom Honda CBR 600F, Honda Transalp, Kawazaki Z 750, BMW R 1200 GSA.
Nå har jeg kjøpt en Harley Davidson Breakout. (Jeg tar midlivskrisen på alvor! :)
Ser ut som om du slår meg med noen uker faktisk! :) Gjerne tur.jalekss92 skrev: 23 mai 2018, 09:11 Velkommen, til tross for at du har vært her lenger enn meg!![]()
Jeg har også en MT-07, og bor ikke så langt unna heller. Får ta en tur en dag!
Hyggelig å lese at du trives her innetormodg skrev: 23 mai 2018, 09:05
Jeg har blitt glad i dette forumet og får svar på alt jeg lurer på - og forsøker å bidra med min beskjedne kunnskap der jeg kan.
Hei Meyer og velkommen til oss og på forumet - er selv Fredrikstad gutt som bor i feil by litt lenger opp i elva :)Meyer skrev: 12 jul 2018, 15:33 Hei. Lest pås forumet et par år, men fikk først rotet meg til å lage en bruker nå.
Kar på 34, holder til i Fredrikstad. Tok lappen i fjor, ikke angret et sekund. Tittet opprinnelig etter en HD eller noe lignende, men
ramlet litt tilfeldig over en meget strøken Triumph Trident 900, som jeg har blitt stor fan av! Helomvending der altså.
Vil ellers takke for et flott forum, som hittil har gitt mye lesing og gode tips.
Trist er det så langt ifra, noen er mer fornuftig enn andreMeyer skrev: 12 jul 2018, 22:31 Takk, takk. Tris å høre, men du har vel dine grunne for å bo oppi der![]()
Selv har jeg 750 versjonen og er også meget fornøyd. Motorene våre er dønn like bortsett fra kortere slaglenge på min og +8HK på din. Nå har jeg modifisert den slik at den er mer en Sprint enn Trident, liker ikke å kjøre nakensykkel i regnvær. Det var mye regn det året jeg modifiserteMeyer skrev: 12 jul 2018, 15:33 Hei. Lest pås forumet et par år, men fikk først rotet meg til å lage en bruker nå.
Kar på 34, holder til i Fredrikstad. Tok lappen i fjor, ikke angret et sekund. Tittet opprinnelig etter en HD eller noe lignende, men
ramlet litt tilfeldig over en meget strøken Triumph Trident 900, som jeg har blitt stor fan av! Helomvending der altså.
Vil ellers takke for et flott forum, som hittil har gitt mye lesing og gode tips.