https://www.youtube.com/watch?v=7lOClnOf7TM" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg vet hva JEG ville valgt

Her hører jeg du er ute å tuller allerede!! Har du glemt å ta trallala dropsene dine i dag? I mine øyner, er det en skam å eie ducati med stock exhaust!!Bjerknez skrev:men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt)
I rest my case!!! Takk for link OnkelOlav K skrev:Fant en videosnutt med Hypermotard med og uten Termipotter:
https://www.youtube.com/watch?v=7lOClnOf7TM" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg vet hva JEG ville valgt
Det gjelder nok de ALLER fleste sykler som er laget for å treffe dagens utslipps og støyregler :)LordShaft skrev:Her hører jeg du er ute å tuller allerede!! Har du glemt å ta trallala dropsene dine i dag? I mine øyner, er det en skam å eie ducati med stock exhaust!!Bjerknez skrev:men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt)![]()
Støtter LordShaft, det blir feil å eie Ducati uten et fett ettermarkedsanlegg. Mener selv at Termignoni er det eneste rette på Ducati, men Akra er tøft det ogsåLordShaft skrev:Her hører jeg du er ute å tuller allerede!! Har du glemt å ta trallala dropsene dine i dag? I mine øyner, er det en skam å eie ducati med stock exhaust!!Bjerknez skrev:men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt)![]()
+1Flanker skrev:Selv om det er plussgrader og tørre veier så ligger det masse veisalt igjen, og det gjør veien glatt. Svært fort gjort å få seg en ubehagelig overraskelse da!
Det som trengs er at de stopper å salte (altså vedvarende temp. på den rette siden av gradestokken), samt ett skikkelig regnskyll som vasker bort saltet. DA går det an å kjøre, slik jeg ser det...
Tror nok det går bra jegevike skrev:+1Flanker skrev:Selv om det er plussgrader og tørre veier så ligger det masse veisalt igjen, og det gjør veien glatt. Svært fort gjort å få seg en ubehagelig overraskelse da!
Det som trengs er at de stopper å salte (altså vedvarende temp. på den rette siden av gradestokken), samt ett skikkelig regnskyll som vasker bort saltet. DA går det an å kjøre, slik jeg ser det...
En bekjent av meg har kjørt motorsykkel i hele vinter til og fra jobb samt noko attått. Han kjører en Hornet 900cc. Så da skulle vel også jeg klare og stabbe meg bortover en tørr asvaltvei i varmegrader, selv med litt salt påSnikendeugle skrev:Det går fint å kjøre på saltet så lenge veien er våt. Ikke at det er noe kjempegøy å få ryggen full av salt, men...