Hei og god kveld folkens..
Kom nettopp inn døra nå, og sykkelen er parkert i garasjen. Nå viser km telleren 604km

Har kjørt over 20mil idag, pluss at føre jeg dro ut å kjørte, så tok jeg den første vasken på sykkelen
Kjørte idag litt i indre østfold, Sarpsborg- Mysen-Eidsberg-Lillestrøm-Oslo- Og E6 derifra hjem. Så idag har sykkelen fått kjørt seg må jeg si. På nokså høye turtall også, både i 4-5-6gir.. Men det skal sies at jeg var alene på en rett strekke på E6 da jeg fikk dratt ordentlig opp på turtall i 4-5-6gir
En ting jeg lurte litt på var, når jeg kom hjem nå, stoppet jeg utenfor garasjen. Stoppet motoren, og trillet sykkelen inn på siden inni garasjen. Når jeg triller sykkelen høre jeg en sånn klakkelyd, orket ikke å lokalisere akkurat hvor det var idag. Men virket som det kom ifra kjedet, eller drev eller noe sånt.. Kan det være at det er nytt bare? Lyden kan minne meg om en lyd jeg hadde på TDMèn, og da var det noen ledd i kjedet som var ødelagt. Men det kan vel ikke være det som er galt på sykkelen nå? Den har jo gått kun 600km... Hva mener folket? Kjedet var godt smurt inn når jeg hentet den hos forhandler, og har scottoiler, så det er ikke tørt.. Vasket som sagt sykkelen istad, men vasket ikke spesielt ved og på kjedet. Vasket også kun med vanlig shampo, så det kan umulig ha skadet.. Klarer lissom ikke å huske om den lyden har vært der før når jeg har trillet sykkelen se, det er det som er problemet. Så jeg vet ikke om lyden alltid har vært der.... Men kan det være bare at det er nytt? Som sagt, når tdmèn laget sånn klakkelyd i kjedet når jeg rullet den, så hakket den på en måte når jeg kjørte også, det gjør ikke denne sykkelen. For meg så virker det som lyden KUN er der når jeg ruller sykkelen..

Hva kan det være? Irriterer meg at jeg ikke har lagt merke til om lyden har vært der før...
Edit: Kjedet er heller ikke for stramt, sjekket at det var slakk i det... Skal se nærmere på det i morra også