Lekkert...!EasyRider skrev:Satt på nytt sete på v strom'n i dag. Så da er det vel bare å legge ut på langtur.![]()
Niks, sliders heter disse, skal være litt mer veltekloss enn bobbins,kjøpte også bobbins fra rg-racing, men måtte tydeligvis borre i svingarmen for å få de på, lite aktuelt.Tomgsx-r skrev:*bobbins![]()
Er enig i det, hadde nettopp kverulert med sambo så kveruleringa fortsatte bare automatisk med inn på forumet.Toven skrev:Er nokså samme ulla, kanskje bobbins blir mer definert til å skrus i svingarmen.
Haha jau, vi får la det ligge - ikke kverulere over sånna småtingMKH88 skrev:Er enig i det, hadde nettopp kverulert med sambo så kveruleringa fortsatte bare automatisk med inn på forumet.Toven skrev:Er nokså samme ulla, kanskje bobbins blir mer definert til å skrus i svingarmen.
Hey!Banditmannen skrev:Hva har jeg gjort med MC'en min i dag? Jo jeg har betalt for den, og kjørt den hjem! :-)
Takk for det! :-)AJ skrev:Hey!Banditmannen skrev:Hva har jeg gjort med MC'en min i dag? Jo jeg har betalt for den, og kjørt den hjem! :-)
Gratulerer!!![]()
Nyheten kommer i "Banditmannens bekjennelser", regner jeg med?
Selv har jeg vasket Stelvio'en og plukket av huggeren (bakskjermen), siden det var oppstått en brist i det ene festet på skjermen.
Og jeg syns faktisk sykkelen ser bedre ut uten hugger :-)