Hmm, jeg får vel dele en opplevelse jeg og fruen hadde på vei til Oslo igår også vel. Vi kjørte som sagt bil, og føret var vått, og det regnet.. Vi var på strekningen rett føre man kommer inn i tunnelenen føre tusenfryd, retning mot oslo.
Vi lå i høyre felt, og bilene passerte oss på venstre side. Det er 2felts vei. Så ser jeg i speilet, to touring sykler kommer kjørende... Jeg lå i ca 100km, og syklene kom ganske fort forbi. Fikk med meg at den første var av typen goldwing, med to stk på... Bak kom noe som lignet på en Triumph tiger. Men litt usikker, var også 2stk på denne... Etter disse to syklene, passerte også 3biler oss, så blinket jeg ut i venstre felt for å kjøre forbi bilen foran meg. Idet jeg legger meg ut i venstre felt, så bremser bilen foran meg brått, og jeg må hive inn bremsene på den lille micraèn våres...
Trafikken forsetter i veldig saktegående kø, og høyre feltet står bom, ser også at det står to biler med dørene åpne også i høyre felt, idet vi passerer disse to bilene. Ser jeg brått at inne på siden står triumph sykkelen, og rett foran den, nede i grøfta ligger goldwingen, med fronten motsatt vei av det den kjørte.. Ser heldigvis også 4stk mc folk stående oppreist, så det gikk antagligvis bra med dem. Med så ut som en av de holdt seg mot hode/nakke..
Har ikke sett eller lest noe på nettet om dette, så mest sannsynlig gikk det bra. men goldwingen så stygt skadet ut, så ikke noen skader på bilene. Så hva som har skjedd vet jeg ikke

Syklene hadde heller ikke norske skilt, men hvor de var ifra fikk jeg ikke sett..
Men det var en liten vekker trur jeg, kommer selv til å kjøre veldig pent når det regner nå.. For så hvor fort det skjedde..