slik at det ikke ligger i synsfeltet under kjøring

Å det er jo kult å si etter at duppeditten er montert :-#

Nei nei, 300 - ikke 3000Crinos skrev:Hehe.. Sant.. om temperaturen skifter seg raskt i løpet av 3000ms (3sec)
Jeg så at du hadde skrevet 300ms og ikke 3000 ms (derfor jeg skrev 3 sec i parantes også)... Mente at om temperaturen raser nedover hvert 3dje sekkund, så er du midt inne i en seriøs kaldfront, som i grunnen tyder på at du er på vei inn i en skypumpe, eller noe annet ... "snacks"... fra naturens side.Dexter skrev:Nei nei, 300 - ikke 3000Crinos skrev:Hehe.. Sant.. om temperaturen skifter seg raskt i løpet av 3000ms (3sec)![]()
Men det ser ut som at temperaturen "ut i displayet" oppdateres hver 2-3 sec... så den leverer vel snittet av et visst antall målinger
Hehe, ikke det jeg vet.Intruder skrev:Er en på forumet som kaller seg Chanten,er dere i slekt..?![]()
![]()
Giv akt..!!
Når man først har noe, så bruker man det gjerne. De 8 trinnene gir meg mulighet til å ha den varmen jeg måtte ønske, og liker det slik. Jeg kan ha det sjikkelig varmt, eller bare så vidt lunk, eller akkurat passejhn skrev:Æ la merke til at det 8-åtte trinn på varmeholkene dine, for mæ høres det ut som en smule overkill. På mine e det av eller på, det fungerer utmerket. Når temperaturen ute e sånn at det ikke e nødvendig med varmeholker, så merke æ ikke at de e på. Når det derimot e nødvendig, så .. merke æ det heller ikkeDet e bare greit, liksom, alltid. Æ skrur de jo av, men æ har plassert bryteren slik at æ stadig kommer borti den, og skrur på igjen, uten å være klar over det. Det kan gå flere dager uten at æ merke det. Igjen, det e bare greit.
Man e vel ikke så fintfølende med hansker på, skulle man tro, at det e nødvendig med 8 trinn, men Oxford e tydeligvis av en annen oppfatning.
Men varmeholker e gull verdt i begge ender av sesongen, og her æ bor, også ofte midt i sesongen
Jeg var der (for første gang)Dexter skrev:Så ble det tid til en liten kveldstur i dag likevel.
Var MASSE sykler på Vindfjelltunet. Traff på Evike der, men så faktisk ingen andre kjente eller forumister der...
Æsjda! Det var da som s... Jeg satt inne litt med Evike før jeg gikk ut og gikk "stripa" to-tre ganger, tok et par bilder. Snakka litt mer med Evike før jeg dro videre.Gielas skrev:Jeg var der (for første gang)Dexter skrev:Så ble det tid til en liten kveldstur i dag likevel.
Var MASSE sykler på Vindfjelltunet. Traff på Evike der, men så faktisk ingen andre kjente eller forumister der...![]()
Du stod midt i glaninga da jeg kom, men var borte idet jeg hadde fått sidestøtta i bakken.
Ja, ja - ser ham vel igjen, men neida - søkk borte![]()
Jeg sa takk for sist til Evike og Storm (fra 'Grytetreffet')
Nei! Her er det på tide med en oppdatering!Dexter skrev:Tja, får vel hive meg på her jeg også da.
Kan jo starte med litt om meg og mitt (MC-liv) så langt.
Jeg er født i Harstad samme år som Flåklypa Grand Prix hadde premiere. Har flyttet litt rundt etter som årene har gått. Har bodd 10 år på Sortland, litt i Bø i Vesterålen, litt i Harstad naturligvis og en snartur i Svolvær...men det snakker vi ikke om. Siste 4 år bodde vi i Lakselv i Finnmark, men flyttet ned til Kongsberg i sommer. Som ungdom hadde jeg naturligvis et par 3 mopeder som ble både demontert, trimmet og behørlig tunet alle veier. Jeg er gift, har 3 barn - 1 privat og 2 felles7 år, 4 år og 1,5 år. Og jeg er helt og fullestendig ferdig med barneproduksjon!! Jeg kjørte opp til kl. A i 2003, men kjøpte ikke sykkel før høsten 2007. Jeg kjøpte da en ZX6R 99 modell som jeg har enda. Ønsker meg litt mer kubikk og mindre fart når pengeboka måtte føle for å være med på det...
) Jeg jobber for tiden i forsvaret og trives for så vidt me det, men har ikke fast jobb der... så det er bare FPT og vår hærre som vet hvor lenge jeg får fortsette med det... Jeg er ofte omtalt som datanerd... da er vel faget mitt behørlig avslørt...
Har campingvogn og finner glede i også i campinglivet. håper å komme i kontakt med andre i Kongsberg-området etterhvert som jeg kan kjøre mc sammen med. Konas interesse på området er mindre eller tilnærmet lik 0... Da kommer jeg ikke på mer å skrive om her i denne omgang. Mer kommer vel plutselig
Du har ikke prøvd eBay.no? Da får du opp annonser fra hele verden og får prisene i NOKDexter skrev:Jeg er så glad for eBay! Nå har jeg vært i garasjen å skrudd litt i går. Bytta bremseklosser bak, kjøpt på eBay, levert i postkassen min for kr. 130,- Keramisk, SBS-klosser. Skulle vel holde det? Så har jeg bytta bryteren til bakbremselyset. Denne kostet ikke 100 kroner en gang, levert i min fantastiske postkasse! Jeg har nå masse deler på lur fordi jeg snubler over dem på eBay fra tid til annen. Svært praktisk!
Tips: Det er ofte at noen bare sender til eget land. Jeg bruker både eBay.com og eBay.co.uk (forskjellig utvalg). Dersom du finner noe som de kun sender til f.eks. UK, så send en melding til selger å spør om dem kan være så snill å sende til norge og eventuelt hva du må legge inn ekstra på frakt. 9 av 10 sender da til norge for noen pund ekstra.
Liker ikke den norske sida jeg... får som oftest ikke opp frakt eller om varen kan sendes til norge eller ikke...Andreas skrev:Du har ikke prøvd eBay.no? Da får du opp annonser fra hele verden og får prisene i NOKDexter skrev:Jeg er så glad for eBay! Nå har jeg vært i garasjen å skrudd litt i går. Bytta bremseklosser bak, kjøpt på eBay, levert i postkassen min for kr. 130,- Keramisk, SBS-klosser. Skulle vel holde det? Så har jeg bytta bryteren til bakbremselyset. Denne kostet ikke 100 kroner en gang, levert i min fantastiske postkasse! Jeg har nå masse deler på lur fordi jeg snubler over dem på eBay fra tid til annen. Svært praktisk!
Tips: Det er ofte at noen bare sender til eget land. Jeg bruker både eBay.com og eBay.co.uk (forskjellig utvalg). Dersom du finner noe som de kun sender til f.eks. UK, så send en melding til selger å spør om dem kan være så snill å sende til norge og eventuelt hva du må legge inn ekstra på frakt. 9 av 10 sender da til norge for noen pund ekstra.
Takk takk. Det er skrekkblanda fryd her nå ja...Snikkeren skrev:Lykke til med jobbsøkingen.