Mere motor, og skal etterhvert bekledes med et GoPro3
35cm diagonalt aksel til aksel med 7,5" propeller.
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... zuafzu.jpg[/img]
HÆÆ: Ærru halveis nede i Braastadflaska alleredeBusa Trond skrev:![]()
Gratulerer med stor drone til gars![]()
35cm x 7,5" det er et bra mål, måler du over eller under da ojda :-)å
Ble noe flyging på meg i går i finværet, men i dag blåser det nesten for mye her.
Fare for streik i lufta hørte jeg på nyhetene, men tror ikke det gjelder oss drone flygere
ojda skrev:HÆÆ: Ærru halveis nede i Braastadflaska allerede![]()
Her, som i motorsykkelværden er det ebay og Carbon som gjelder vet du BusaTrondBusa Trond skrev:Siden vi snakker om slike gutte ting ojda![]()
Måtte inn på soverommet å måle jeg også. Min var 39cm x 8" ( det var på oversiden)
Bastian har investert i noen selvstrammende propeller og dem er nære ved å krasje i hverandre, men funker masse bedre. Mulig han ligger på over 9"
Halloyen i Bæærgæ`n.Misha skrev:Hallaien![]()
Så det er drone-flyging som er den nye vinteraktiviteten? Ikke redd for naboer med paintball-gønner?
Nix, de indikerer for og akterLordShaft skrev:styrbord og babord eller![]()
Duppeditten til far gjør mye rart :-) Den durer, spinner propeller, tarseg ut, lyser flott å det er ikke ende påJompa skrev:Laga du effekter til noen av Star Wars-filmene ?
Hahaha satan så denne fikk meg til å leJompa skrev:Laga du effekter til noen av Star Wars-filmene ?
I morra går Mama-Tiger på veien igjen, så da kan det hende vi blirLordShaft skrev:Hahaha satan så denne fikk meg til å leJompa skrev:Laga du effekter til noen av Star Wars-filmene ?![]()
![]()
Jeg ser logikken nå når du nevner det Ojda,
Maartens Import?? Skal du ha nye dempere? Eller er det noe i veien med StorTigern din??Busa Trond skrev:Ser det er noe konstabel klaging på propellorgien våres ojda![]()
Her hjemme gikk halve tigern til Maartens for transplantasjon.
Gratulere med uttak i dag
Slår på stortromma i årOlav K skrev:Maartens Import?? Skal du ha nye dempere? Eller er det noe i veien med StorTigern din??Busa Trond skrev:Ser det er noe konstabel klaging på propellorgien våres ojda![]()
Her hjemme gikk halve tigern til Maartens for transplantasjon.
Gratulere med uttak i dag
Og grattis til deg Ojda med uttak av TigerMama.... godt å få sine kjære hjem igjen :-)