Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Det skjønner jeg at du kunne tenke deg, hvem hadde ikke det.Bjerknez skrev:Hærlig!![]()
Du fortjente denne turen Kjell Vidar. Denne gangen holdt du deg vel på to hjul hele tiden også?![]()
Skulle ønske jeg kunne vært med på denne turen merker jeg.
kjellv skrev: 07 aug 2018, 19:31Det skjønner jeg at du kunne tenke deg, hvem hadde ikke det.Bjerknez skrev:Hærlig!![]()
Du fortjente denne turen Kjell Vidar. Denne gangen holdt du deg vel på to hjul hele tiden også?![]()
Skulle ønske jeg kunne vært med på denne turen merker jeg.
Jeg ser kanskje et par småting som kunne skape noen uoverensstemmelse om du skulle reise med oss. Det viktigste er å venne seg til at ting planlegges minst mulig, vi nekter unødig stress og planlegging. Turen blir til underveis, og vi vet ikke før langt på dag/kveld hvor og når vi avslutter for dagen.
Kanskje også noe pottetrening kunne være aktuelt
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Hah, kjenner meg igjen i det. Stopper stort sett for å bytte snus, ta en slurk vann og kanskje strekke litt på beina. Går det mer enn fem minutter blir jeg fort rastløsBjerknez skrev: 08 aug 2018, 12:19 Jeg har ikke noe i mot og stoppe så lenge man stopper for å oppleve noe etc. Som feks. når jeg stoppet på Vøringfossen på vei hjem fra Molde. Jeg stoppet også mange andre steder, men jeg sto ikke mange minuttene på hvert sted.
Jeg liker nok selve kjøringen bedre enn opplevelsene, selv om jeg så klart også har stor sans for flott natur og majestetiske opplevelser ellers når man er på tur. Men det er forskjell på og "ta en liten stopp" og bli værende over lenger tid.
Du har nok uansett rett. Jeg hadde nok ikke vert den perfekte kjørepartneren din på slik lange turer. Jeg hadde nok trolig vert ferdig med Lofoten før dere kom dere til fergen![]()
Men på små dagsturer og kanskje en og annen overnattingstur tror jeg vi hadde vert et radarpar![]()
Men vi er jo forskjellige alle sammen. De få turene vi har kjørt i sammen har jo vert vellykkede. Synes jeg da vertfall. Bortsett fra den siste da, hvor jeg var såpass rastløs at jeg klarte og kjøre på meg et førerkortbeslag....![]()
Takk Tore, dette blir virkelig kjekt. Kjør pent dere også
Hehe.. Du har visst lyst å kjøre FJR igjen du skjønner jegTore L skrev: 23 aug 2018, 23:29 GS’en er klar til prøvekjøring på lørdagen, hvis du ønsker :) slik at du får kjørt litt kvalitets sykkel, når du først er på tur :)
Plutselig blir det bimmer på hele gjengen!
Tar du turen hit du da Kris..?Dansekris skrev:Plutselig blir det bimmer på hele gjengen!
Plutselig blir det bimmer på hele gjengen![/quote]Tar du turen hit du da Kris..?kjellv skrev: 24 aug 2018, 18:19Hehe.. Du har visst lyst å kjøre FJR igjen du skjønner jegDansekris skrev:[quote=kjellv post_id=347199 time=<a href="tel:1535060014">1535060014</a> user_id=2438]
[quote="Tore L" post_id=347198 time=<a href="tel:1535059790">1535059790</a> user_id=3565]
GS’en er klar til prøvekjøring på lørdagen, hvis du ønsker :) slik at du får kjørt litt kvalitets sykkel, når du først er på tur :)![]()
Jatakk, prøvetur er alltid kjekt![]()
Tar du turen hit du da Kris..?Dansekris skrev:Plutselig blir det bimmer på hele gjengen!kjellv skrev: 24 aug 2018, 18:19Hehe.. Du har visst lyst å kjøre FJR igjen du skjønner jegDansekris skrev:[quote=kjellv post_id=347199 time=<a href="tel:1535060014">1535060014</a> user_id=2438]
[quote="Tore L" post_id=347198 time=<a href="tel:1535059790">1535059790</a> user_id=3565]
GS’en er klar til prøvekjøring på lørdagen, hvis du ønsker :) slik at du får kjørt litt kvalitets sykkel, når du først er på tur :)![]()
Jatakk, prøvetur er alltid kjekt![]()