I morgen skal jeg sette inn alt plast med fargefornyer (S100 fargefornyer) og pirke litt rundt i kriker og kroker som jeg ikke kom til under vask med børster og litt parafin etc. altså litt pirkejobb i morgen. Ren terapi

Haha, jeg måtte nesten se to ganger om setet faktisk var der når du sa det.
Hehe, alltid deilig å ha noe å skylde påmekkern skrev: 26 mar 2022, 18:00 tenkte å kødde litt for jeg trodde du hadde tatt det av for å vaske litt nøye.. men køddet det til i stedet... skylder på Covid-den skal jo krympe hjernen sier de..har hatt noen dager hjemme nå pga drittviruset..
Haha, ja, en god ide hvis man vil bli kvitt noe man ikke liker og som samtidig gir en god effekt når det kommer til rusmekkern skrev: 26 mar 2022, 18:07 Vanlig influensa har vært værre enn dette-men denne varer litt lengre og så ble det litt spesielt her om dagen-da forsvant all lukt og smak..
Funderte på om jeg skulle kjøre i meg den ene juleølen jeg har igjen kjøleskapet for den smakte skit, men den var så dyr at jeg ikke har ville helle den ut... kunne kombinert det med sånn helsekost som smaker høgg...![]()
mekkern skrev: 26 mar 2022, 18:07 Vanlig influensa har vært værre enn dette-men denne varer litt lengre og så ble det litt spesielt her om dagen-da forsvant all lukt og smak..
Funderte på om jeg skulle kjøre i meg den ene juleølen jeg har igjen kjøleskapet for den smakte skit, men den var så dyr at jeg ikke har ville helle den ut... kunne kombinert det med sånn helsekost som smaker høgg...![]()
Har hørt Plumbo skal funke?Gammelsmurfen skrev: 26 mar 2022, 20:52mekkern skrev: 26 mar 2022, 18:07 Vanlig influensa har vært værre enn dette-men denne varer litt lengre og så ble det litt spesielt her om dagen-da forsvant all lukt og smak..
Har også vært der, forrige jul. Hadde kjøpt 6 stk. av den også, tett i nesa hjelper også sammen med minst mulig tilluft da man glugger den ned
![]()
Bjerknez skrev: 26 mar 2022, 21:22Har hørt Plumbo skal funke?Gammelsmurfen skrev: 26 mar 2022, 20:52mekkern skrev: 26 mar 2022, 18:07 Vanlig influensa har vært værre enn dette-men denne varer litt lengre og så ble det litt spesielt her om dagen-da forsvant all lukt og smak..
Har også vært der, forrige jul. Hadde kjøpt 6 stk. av den også, tett i nesa hjelper også sammen med minst mulig tilluft da man glugger den ned
![]()
![]()
Desverre er det kun 1 literen og 0.5 literen som har denne lukkemekanismen du sikter til. Den jeg har (0.75 literen) har vanlig skrukork. Noe jeg synes føles tryggere. 0.5 literen ble litt for liten og 1 literen ble litt for stor til tankvesken. Så det ble 0.75 literenFredrikE24 skrev: 28 mar 2022, 18:10 Det var jammen bra du kjøpte denne, jeg mener nok dette er den beste allrounderen av alle termoser der ute og den som holder best på varmen. Lukke-mekanismen på toppen er den beste av de alle spør du meg. Enkel i bruk, helt tett og enkelt renhold.
Lenge siden jeg har vært inne Bjerknez, men fy F.... for et råskinn du har fått degBjerknez skrev: 27 mar 2022, 15:08 I dag har jeg pusset og gnikket for alle penga. Tanken er polert for hånd (Må få kjøpt meg poleringsmaskin snart) og jeg har prøvefestet tankvesken. Deilig når sykkelen står der helt ren og tørr og klar for nye opplevelser :)
8D463082-96E0-4816-A822-143BCBD7EF62.jpeg
Takk for det elrutsElruts84 skrev: 29 mar 2022, 22:05Lenge siden jeg har vært inne Bjerknez, men fy F.... for et råskinn du har fått degBjerknez skrev: 27 mar 2022, 15:08 I dag har jeg pusset og gnikket for alle penga. Tanken er polert for hånd (Må få kjøpt meg poleringsmaskin snart) og jeg har prøvefestet tankvesken. Deilig når sykkelen står der helt ren og tørr og klar for nye opplevelser :)
8D463082-96E0-4816-A822-143BCBD7EF62.jpeg![]()
Gratulerer
Elruts