Dyktig ung mann :-)

Så må du sørge for å få tatt noen feriedager til noe av det viktigste på seinsommer'n, nemlig PreHøst-turen

Ja, hadde det bare vært så enkelt, så ..Pollti skrev:Du kan få DP kursbeviset mitt jhn. Har ikke bruk for det mere
Var det dette du var og så på?Snikkeren skrev:Da har jeg og guttungen vært på Monster Truck Show.
Vi kjørte selvfølgelig Gliset ned.![]()
Men "showet" var en stor skuffelse. Det så ut som noe en 12 åring kunne snekret sammen.![]()
Høydepunktet (for meg) var når en crosser hoppet over 7 biler.
Ellers var det en som sladdet litt rundt i en BMW (bil), en som kjørte litt på 2 hjul med en ATV og litt på bakhjulene, og så prøvde han i BMW'en å kjøre på to hjul men fikk det ikke til.
Guttungen ventet, og ventet på at monster trucken skulle komme, men da han kom kjørte han bare over 3 biler 3 ganger, og så var "showet" ferdig.
Det var 450 kr ut vinduet.![]()
![]()
Takker. Det ser ut til at det blir Trondheim fra 29/7 - 4/8.Snikkeren skrev:Takker, og gratulerer til deg også, jhn.
Godt det ordnet seg med NAV. Så da blir det Trondheim på deg da? Når inntar du bartebyen da?
Raggi skrev:Veldig spennandee som en liten unge som skal ha sin første dag på skulen
![]()
Gratulere so masse!! So fe me feire litt i mårgaklemma