Gratulerer så mye!Bjarne89 skrev:Da var lappen endelig i boks:):) hadde oppkjøring 09.30 i dag. Og besto:) så sinsykt deilig å endelig være ferdig med den:)

Da regner jeg kanskje med at du er å se på Tyrigrava i morgen?

Gratulerer så mye!Bjarne89 skrev:Da var lappen endelig i boks:):) hadde oppkjøring 09.30 i dag. Og besto:) så sinsykt deilig å endelig være ferdig med den:)
Tar meg en tur dit hvis det ikke blir en tur til Nesbyen i morgen:)Bjerknez skrev:Gratulerer så mye!Bjarne89 skrev:Da var lappen endelig i boks:):) hadde oppkjøring 09.30 i dag. Og besto:) så sinsykt deilig å endelig være ferdig med den:)![]()
Blir nok ikke noen tur til Nesbyen i morgen. Da snakkes vi på Grava. Fint det, morna!Bjarne89 skrev:Tar meg en tur dit hvis det ikke blir en tur til Nesbyen i morgen:)Bjerknez skrev:Gratulerer så mye!Bjarne89 skrev:Da var lappen endelig i boks:):) hadde oppkjøring 09.30 i dag. Og besto:) så sinsykt deilig å endelig være ferdig med den:)![]()
Haha:) får se ann været i morgen. Blir det sol og fint, så blir det Nesbyen. Blir det ikke sol så blir det grava så sant det ikke regner:)Bjerknez skrev:Blir nok ikke noen tur til Nesbyen i morgen. Da snakkes vi på Grava. Fint det, morna!Bjarne89 skrev:Tar meg en tur dit hvis det ikke blir en tur til Nesbyen i morgen:)Bjerknez skrev:Gratulerer så mye!Bjarne89 skrev:Da var lappen endelig i boks:):) hadde oppkjøring 09.30 i dag. Og besto:) så sinsykt deilig å endelig være ferdig med den:)![]()
Da regner jeg kanskje med at du er å se på Tyrigrava i morgen?![]()
Skjønner veldig godt at du ikke kunne venteBjarne89 skrev:Klarte ikke dy meg da solen tittet litt frem og veien tørket opp. Så måtte ut å prøve en liten tur:) første turen alene med lappen i lomma var sinsykt deilig:):)
Ja, syns det kledde den:) spørs bare hvordan den funker. Litt plagsomt med den vinden når man passerer 100+. så røsker vinden godt i kroppen. Men venner meg vel til det også:)Bjerknez skrev:Ikke ofte jeg sier det, men sykkelen så vertfall bedre ut MED denne vindskjermen :)