Ånkli bra sjappe. Og hittil er jeg imponert av denne lille saken. Bra kvalitet virker det som men litt dyre deler over disk i Norge.
Akkurat som jeg skulle sagt det selvRagnhild skrev: Opplegget er et rullende MC-treff hvor vi møtes på Shell, Roa, kjører en tur etter AJ's hode, spiser i godt selskap på Harestua, før vi kjører hjem til AJ og tar kaffen i hagen hans.
Blir vi mange, tar det sin tid (gjerne litt lengre), blir vi færre, tar dèt også sin tid (ikke nødvendigvis kortere, men det er litt opp til deltagerne).
Hyggelig om dere også blir medcbrdama skrev:Hmm...
Ser at det er en stund siden jeg har vært innpå forumet her...
Den "rundturen" sammen med dere andre hadde vært moro og med en avslutning hjem til AJ og fruen...
Trur kanskje jeg og Gizmodude også kommer en tur.
Er litt dårlig med turer gjennom klubben her i trøndelag og dette er jo en god unnskyldning for å "lufte" bikene
Ragnhild skrev:Hyggelig om dere også blir medcbrdama skrev:Hmm...
Ser at det er en stund siden jeg har vært innpå forumet her...
Den "rundturen" sammen med dere andre hadde vært moro og med en avslutning hjem til AJ og fruen...
Trur kanskje jeg og Gizmodude også kommer en tur.
Er litt dårlig med turer gjennom klubben her i trøndelag og dette er jo en god unnskyldning for å "lufte" bikene
For å bruke gammelgutts egne ord... "Jeg er gal"... Jeg tror du finner tonen med mannen PolltiPollti skrev:Du får da jaggu møte Gammelgutt så de uinvidde kan virkelig få se på no ånkli flott koreansk industriavfall.Bare pass deg for AJ, han er helt upålitelig og høgger alt som ikke er merket TDM
Hyosungen er god som gull vet du. Nå lurer jeg på å kjøpe en GT 250 til meg selv etter å ha lest testen i MC Avisa der der GTR modellen fikk ordentlig bra med skryt. Kanskje jeg ikke dreit på draget da jeg kjøpte GT 125 Cometen
Her finner du rimelige reservedeler forresten : http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false;
Ånkli bra sjappe. Og hittil er jeg imponert av denne lille saken. Bra kvalitet virker det som men litt dyre deler over disk i Norge.
Er den like bra som Daelimen jeg hadde før trengs ingen reservedeler.Pollti skrev:Du får da jaggu møte Gammelgutt så de uinvidde kan virkelig få se på no ånkli flott koreansk industriavfall.Bare pass deg for AJ, han er helt upålitelig og høgger alt som ikke er merket TDM
Hyosungen er god som gull vet du. Nå lurer jeg på å kjøpe en GT 250 til meg selv etter å ha lest testen i MC Avisa der der GTR modellen fikk ordentlig bra med skryt. Kanskje jeg ikke dreit på draget da jeg kjøpte GT 125 Cometen
Her finner du rimelige reservedeler forresten : http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false;
Det jeg sa var: jeg er gal nok edru, så jeg trenger ikke drikke(alkohol).cheron skrev:For å bruke gammelgutts egne ord... "Jeg er gal"... Jeg tror du finner tonen med mannen PolltiPollti skrev:Du får da jaggu møte Gammelgutt så de uinvidde kan virkelig få se på no ånkli flott koreansk industriavfall.Bare pass deg for AJ, han er helt upålitelig og høgger alt som ikke er merket TDM
Ånkli bra sjappe. Og hittil er jeg imponert av denne lille saken. Bra kvalitet virker det som men litt dyre deler over disk i Norge.![]()
Husker ikke no bro, men Shell ligger på R4 noen hundre meter sørover forbi avkjørselen til R35 fra R4Intruder skrev:Jeg kommer til Roa,til høyre ved broa?![]()
Som sosialist svinger jeg helst til venstre,det er vanligvis riktig ?![]()
Alvor : Stakkars jente som ble nedkjørt/dratt med,håper det går bra !
Broa på Roa er mellom rundkjøringa og Shell...Ragnhild skrev:Husker ikke no bro, men Shell ligger på R4 noen hundre meter sørover forbi avkjørselen til R35 fra R4Intruder skrev:Jeg kommer til Roa,til høyre ved broa?![]()
Som sosialist svinger jeg helst til venstre,det er vanligvis riktig ?![]()
Alvor : Stakkars jente som ble nedkjørt/dratt med,håper det går bra !