Gardenparty hos AJ

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Pollti

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Pollti »

Du får da jaggu møte Gammelgutt så de uinvidde kan virkelig få se på no ånkli flott koreansk industriavfall. :prf Bare pass deg for AJ, han er helt upålitelig og høgger alt som ikke er merket TDM :lol Hyosungen er god som gull vet du. Nå lurer jeg på å kjøpe en GT 250 til meg selv etter å ha lest testen i MC Avisa der der GTR modellen fikk ordentlig bra med skryt. Kanskje jeg ikke dreit på draget da jeg kjøpte GT 125 Cometen :janikk Her finner du rimelige reservedeler forresten : http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false;
Ånkli bra sjappe. Og hittil er jeg imponert av denne lille saken. Bra kvalitet virker det som men litt dyre deler over disk i Norge.

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Hmm...

Ser at det er en stund siden jeg har vært innpå forumet her...
Den "rundturen" sammen med dere andre hadde vært moro og med en avslutning hjem til AJ og fruen...

Trur kanskje jeg og Gizmodude også kommer en tur.
Er litt dårlig med turer gjennom klubben her i trøndelag og dette er jo en god unnskyldning for å "lufte" bikene :knegg
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev: Opplegget er et rullende MC-treff hvor vi møtes på Shell, Roa, kjører en tur etter AJ's hode, spiser i godt selskap på Harestua, før vi kjører hjem til AJ og tar kaffen i hagen hans.
Blir vi mange, tar det sin tid (gjerne litt lengre), blir vi færre, tar dèt også sin tid (ikke nødvendigvis kortere, men det er litt opp til deltagerne).
Akkurat som jeg skulle sagt det selv :drg

Blir tur på fine MC-veier i Gran og Jevnaker, så til Harestua og tilbake til Lunner for hagekaffe. :vs

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

:redface Glemte jo helt å si at vi starter 11 fra Roa. Men det har jeg kanskje sagt før? :scratch

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

cbrdama skrev:Hmm...

Den "rundturen" sammen med dere andre hadde vært moro og med en avslutning hjem til AJ og fruen...

Er litt dårlig med turer gjennom klubben her i trøndelag og dette er jo en god unnskyldning for å "lufte" bikene :knegg
Hyggelig om dere også blir med :banansplit

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Ragnhild skrev:
cbrdama skrev:Hmm...

Hyggelig om dere også blir med :banansplit

Ække umulig det serru ;)
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Pollti

Legg inn av Pollti »

Kommer AJ også ? :knegg

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Du får da jaggu møte Gammelgutt så de uinvidde kan virkelig få se på no ånkli flott koreansk industriavfall. :prf Bare pass deg for AJ, han er helt upålitelig og høgger alt som ikke er merket TDM :lol Hyosungen er god som gull vet du. Nå lurer jeg på å kjøpe en GT 250 til meg selv etter å ha lest testen i MC Avisa der der GTR modellen fikk ordentlig bra med skryt. Kanskje jeg ikke dreit på draget da jeg kjøpte GT 125 Cometen :janikk Her finner du rimelige reservedeler forresten : http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false;
Ånkli bra sjappe. Og hittil er jeg imponert av denne lille saken. Bra kvalitet virker det som men litt dyre deler over disk i Norge.
For å bruke gammelgutts egne ord... "Jeg er gal"... Jeg tror du finner tonen med mannen Pollti :D :lol
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det har vi da gjort allerede ? Tenk så kjedelig å være formattert som et A4 ark. :mk

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Du får da jaggu møte Gammelgutt så de uinvidde kan virkelig få se på no ånkli flott koreansk industriavfall. :prf Bare pass deg for AJ, han er helt upålitelig og høgger alt som ikke er merket TDM :lol Hyosungen er god som gull vet du. Nå lurer jeg på å kjøpe en GT 250 til meg selv etter å ha lest testen i MC Avisa der der GTR modellen fikk ordentlig bra med skryt. Kanskje jeg ikke dreit på draget da jeg kjøpte GT 125 Cometen :janikk Her finner du rimelige reservedeler forresten : http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false;
Er den like bra som Daelimen jeg hadde før trengs ingen reservedeler.

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Jeg kommer til Roa,til høyre ved broa? :lol
Som sosialist svinger jeg helst til venstre,det er vanligvis riktig ? :ills
Alvor : Stakkars jente som ble nedkjørt/dratt med,håper det går bra !
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

cheron skrev:
For å bruke gammelgutts egne ord... "Jeg er gal"... Jeg tror du finner tonen med mannen Pollti :D :lol
Det jeg sa var: jeg er gal nok edru, så jeg trenger ikke drikke(alkohol). :lol
Sist redigert av Gammelgutt den 19 jun 2009, 17:23, redigert 1 gang totalt.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå skal jeg på party med Linda som snakker svensk. Jeg håper hun har dårlig moral, føler ikke særlig for å dra KGB takter i kveld. Litt øl jo kan rette opp min nye sterke moral.... :oh

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Intruder skrev:Jeg kommer til Roa,til høyre ved broa? :lol
Husker ikke no bro, men Shell ligger på R4 noen hundre meter sørover forbi avkjørselen til R35 fra R4

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:
Intruder skrev:Jeg kommer til Roa,til høyre ved broa? :lol
Husker ikke no bro, men Shell ligger på R4 noen hundre meter sørover forbi avkjørselen til R35 fra R4
Broa på Roa er mellom rundkjøringa og Shell... ;)
Vi kjører gjerne gjerne over denne broa på vei til AJ's bittelille hageland...

Svar