Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
Kan være Skodjebrua du har bilder av her?rolf-arne skrev: 11 aug 2020, 17:48 Takk sjøl for kaffe , og gode forslag...no på tur over til Hareid. Fin vei utover 661 pluss en stubb æ ikke vet nr på, i bilder representert med blomsterhus og hester
Både gamle og nyekjellv skrev:Kan være Skodjebrua du har bilder av her?rolf-arne skrev: 11 aug 2020, 17:48 Takk sjøl for kaffe , og gode forslag...no på tur over til Hareid. Fin vei utover 661 pluss en stubb æ ikke vet nr på, i bilder representert med blomsterhus og hester
BedreFlattop skrev:Nja.
Må vel få lov til å påstå at der ikke er mulig å se et fnugg av den nye broa over Skodjestraumen.
Ja no er jeg på Gardemoen, venter på skoan mine og yngste gutten. Han skal til Åndalsnes, og i mine tanker ble det en omvei, og OSL ligger i løypa sørover mot Skien, Kristiansand og den bløte kyststripe. Men Vestla det veier og steder trykker jeg godt til midt lille bryst. Ord bli fattige...så da kan vi prøve med bildermekkern skrev:Har bare en halvtime til Oslo fra meg men ser ingen grunn til å reise dit for annet enn å få en dose Coronasmitte..![]()
Møkkaby...