600 er bra! Og fløtter seg mer enn godt nokcbrdama skrev:600..
Er glad jeg har noe som jeg kan kjøre med jeg![]()
Er ikke alle forunt det i disse "trange" tider...

Er jo denne klassen som selger mest her i landet, jo!
600 er bra! Og fløtter seg mer enn godt nokcbrdama skrev:600..
Går an å kjøre for fort med en 600 også.AJ skrev:600 er bra! Og fløtter seg mer enn godt nokcbrdama skrev:600..
Er ikke alle forunt det i disse "trange" tider...![]()
Er jo denne klassen som selger mest her i landet, jo!
Ragnhild skrev:Vil tro at 600 er i overkant hvis man satser på å miste lappen kjapt
Her i heimen er kvinnen den eneste som har pådratt seg fartsbot...Ragnhild skrev:Skjønner da den.
Tenkte bare på at hvis man vil utfordre levetida på sertifikatet holder det lenge med en lettsykkel, ei femtisone og en strategisk plasert onkel med laser.
Av de som mister lappen er en av ti kvinne, så vi har statistikken med oss. Lappen til Gutta Boyz lever farligere.
Onkel vet jo å plassere seg strategisk....Ragnhild skrev:Skjønner da den.
Tenkte bare på at hvis man vil utfordre levetida på sertifikatet holder det lenge med en lettsykkel, ei femtisone og en strategisk plasert onkel med laser.
Av de som mister lappen er en av ti kvinne, så vi har statistikken med oss. Lappen til Gutta Boyz lever farligere.
Du har helt rett,cbr-dama !---Min er forresten 750.cbrdama skrev:600..
Hva har du som vinterfor...ejs skrev:Min har vokst til 810 ccm i løpet av vinteren.. (wiseco)![]()
Intruder skrev:Hvor stor er din?.Et aktuelt spørsmål i disse Sponheim-tider..![]()
![]()
![]()
Jeg er iallefall i godt humør når jeg våkner.Pollti skrev:Bussjåfører er alltid i godt humør står det i sangen.
Står du opp sent du da?. Jeg pleier å våkne mellom 0400 og 0430, og da lager jeg en kopp kakao av 1ts kakao og 1ts koffeinfri pulverkaffe og tre dråper stevia og vann (tåler ikke melk). Frokosten er gjerne 250g grønnsaker og f.eks en melkefri hamburger (tåler heller ikke korn og gjær).Pollti skrev:Etter litt mokka så stiger moralen. Hver dag. Jeg er særs grinete hvis det ikke er nybrygget klart 0530.