Dem våger ikke jeg å hilse på

Kawasaki skrev:Kjører du Harley?
Kanskje...Leica skrev:Kawasaki skrev:Kjører du Harley?
Ja jeg gjør det![]()
![]()
Er det farlig å hilse på sånne? :-)
Leica skrev:Kawasaki skrev:Kjører du Harley?
Ja jeg gjør det![]()
![]()
Er det farlig å hilse på sånne? :-)
Jompa skrev:Regner med at jeg blir straffet grusomt nå, men tar sjansen.
Vet du hvorfor ikke Harleyfolket hilser på oss som kjører japse ?
Prøv å trille ei trillebåre med ei hand
Er samme med meg!Dexter skrev:Jeg hilser. Men det hender at sted/tid/omstendighet og mine vandrende tanker gjør at jeg klarer å ikke rekke å få opp handa. Likevel så er jeg nok på i 95% av tilfellene
Nei...?? traktor har da ikke noe med MC å gjøre det?? min mening er at de skulle vært plombert på 30kmh/forbudt i trafikken..Leica skrev:Når jeg kjører atv er det ingen med mc som hilser tilbake
- Noe som såfall er synd med tanke på hva å hilsen kan bety for trafikksikkerheten.. Jeg praktiserer hvertfall hevet hånd/arm hvis alt er okCrinos skrev:Hilsen oss MC'ister i mellom er egentlig ikke en utdøende trend, men jeg har på følelsen at det ikke lengre blir praktisert så mye i kjøreskole miljø, slik at nye mc sjåfører ikke får dette med seg.
Det blir jo så forferdelig mange å hilse på dersom jeg også bør hilse på alle "de kommer gallopperende baklengs på ei låghalt ku". De møter jeg jo i tusenvis..jhn skrev:Jammen det e jo folk vi hilse på. Æ hilse på alle som hilse på mæ, om de kommer gallopperende baklengs på ei låghalt ku, så hilse æ tilbake
*fniis* Har selv samme problemet på min lille HD... Jeg syntes visst mye bedre i landskapet før da jeg hadde ei (var så klart hunkjønn) i plastikk...AndreasM skrev:Hilser ikke MCfolket på hverandre lenger eller ser min Yamaha XT600 ut som en moped ? :) i forrige sesong kjørte jeg en SV650 då hilset nesten alle. Nu hilser ingen...![]()
Syns det er hyggelig att man hilser på andre som kjør MC.....men jeg hilser ikke heller på scooter eller moped, så man får vel bytte sykkel da...
Ja det kan bli travle dager, så det hende æ parkere pga detGodtvoksen skrev:Det blir jo så forferdelig mange å hilse på dersom jeg også bør hilse på alle "de kommer gallopperende baklengs på ei låghalt ku". De møter jeg jo i tusenvis..jhn skrev:Jammen det e jo folk vi hilse på. Æ hilse på alle som hilse på mæ, om de kommer gallopperende baklengs på ei låghalt ku, så hilse æ tilbake
Den er nå engang registrert som mc.Duville skrev:ATV er ikke MC selv om det kanskje er samme motor.... ATV er All Terrain Vehicle ikke MC - MotorCycle --- store forskjeller..
Hvorfor mener du at den bør plomberes ved 30?mekkern skrev:Nei...?? traktor har da ikke noe med MC å gjøre det?? min mening er at de skulle vært plombert på 30kmh/forbudt i trafikken..Leica skrev:Når jeg kjører atv er det ingen med mc som hilser tilbake