Disse er ikke fra Plantasjen, men står i vårt bomsterbed...Globe skrev:Tusen takk for den.....jeg skal nok få tatt et slikt bilde herifra også...må bare på Plantasjen først![]()

HÅyyy...en New Holland...7840 formoder jeg..fra mitten av 90tallet. Skal vi si 96/97... Og så bakmontert feiemaskin. Jeg kjører med den forran. Starter opp med feiingen etter påska her i Svelvik
Feiing etter påska... Du får stikke utom Berger å se etter oss..Smia MC.Globe skrev:Svelvik sier du..skal på besøk i Noraveien i Svelvik i løpet av påska....skal sjekke opp hvordan det er feid langs veiene der
Da passerer du antakelig meg og Brumunddal da--god fornøyelse !!Globe skrev:Svelvik sier du..skal på besøk i Noraveien i Svelvik i løpet av påska....skal sjekke opp hvordan det er feid langs veiene der
Da må du jo også stikke innom "kubikken" på Bragernes torg i Drammen, det er et treffested for mc-interesserte, der er det nesten alltid er noen i sesongen.Globe skrev:Ikke umulig at jeg svinger innom Smia MC
Veldig bra..Gammelgutt skrev:I dag har jeg sesongens første Harrytur, fikk kjøpt meg litt ribbe (bruker det som flesk), bacon, kylling og sild. Det var litt kaldt på turen nedover men kjøpte en ekstra "frysepose" som jeg klippet opp og dekket brystekassen og fremsiden av skuldrene med, det hjalp godt så turen hjem var bedre. Det ble vel ca 25 mil. :=D>
Ørefik blir for snilt...Gammelgutt skrev:til den bilisten som lå fem meter bak meg i 80.