Bare vi får det før ferien..:-) Ellers har du jo god tid - for det er lenge til 2011-sesongen..AJ skrev:Ting er på gang, folkens![]()
Kan ikke gi noen eksakt dato for når T-skjortene er klare,
Blir ikke fornærmet, men synes det er greit likevel å minne om at tidkrevende ting tar tid når de må gjøres i tillegg til mye annet som også krever mye tid...Godtvoksen skrev:Nå må du ikke bli fornærmet da - det var ment som litt vennligsinnet erting..
Ser kanskje litt bananas ut, ja... men mange bikere bruker sånne så hvis noen er interessert... vel, så går det sikkert an å skaffe seg en slikIntruder skrev:Synes den bandanaen ser litt banana ut,jeg.![]()
Hva med en med hammer og sigd ?![]()
Forresten:Har vi bestilt eller har vi ikke ?
Alt er på plass og det er allerede mulig å bestilleDarksplat skrev:Ble det noe av skjortene?
Nå er jeg spent på om den har V-hals...AJ skrev: Jeg vil også nu, straks og rimelig med en gang, finne fram et bilde av T-skjorta og legge ut her i tråpden;)
Godtvoksen skrev:Nå er jeg spent på om den har V-hals...AJ skrev: Jeg vil også nu, straks og rimelig med en gang, finne fram et bilde av T-skjorta og legge ut her i tråpden;)