kolonnekjøring syns jeg det var moro....

Begge disse former for kjøring krever sin mann/kvinne,noen vil heller ta seg fram mer på egen hånd..

Så neste år blir MCsidentreffet avviklet med ulike typer felleskjøring !!

Så du mener det er viktigere at DU skal ha det du opplever som en fin tur, gi faen i de 10-20 andre som klarer å følge trafikken ...Godtvoksen skrev:Det er selvsagt også et valg en kan gjøre, hvilket gjør at jeg (muligens også andre ferske MC-førere) ikke kan glede meg til å kjøre "fellestur" i regi av mcsiden.no....AJ skrev: Skal vi ikke bare glemme begrepet kolonnekjøring og tolkningen av dette og heller glede oss til å møtes for å kjøre tur sammen?
Jeg tror faktisk det bare var du som klarte å lese det ut av innlegget den setningen ble tatt ifra.Godtvoksen skrev:Du kan umulig mene at størrelsen på min MC legger føringer for debatten, så tåpelig tror jeg ikke noen er her inne....![]()
Nei det mener jeg ikke, og jeg vil ha meg frabedt å bli tillagt meninger av deg!! Det oppleves som ren personsjikane.Gizmodude skrev: Så du mener det er viktigere at DU skal ha det du opplever som en fin tur, gi faen i de 10-20 andre som klarer å følge trafikken ...
Det er ikke snakk om vilje, men evne og mot til å kjøre fort i svinger. Jeg vil ha rett til selv kjøre i et tempo som jeg behersker, noe annet er trafikkfarlig. Det ville vel være svært underlig om ikke du med mange års erfaring hadde bedre kjøreferdigheter en UT som for første gang kjører tung sykkel denne sesongen. I så fall ville jeg betraktet deg som underutviklet.Gizmodude skrev: Og skjer det ikke på dine premisser så kan det være det samme, da vil du ikke leke mere ???![]()
Jeg antar duville forsto humoren i min kommentar...Gizmodude skrev:Jeg tror faktisk det bare var du som klarte å lese det ut av innlegget den setningen ble tatt ifra.Godtvoksen skrev:Du kan umulig mene at størrelsen på min MC legger føringer for debatten, så tåpelig tror jeg ikke noen er her inne....![]()
Gizmodude skrev: Det er kjørestilen/kjøremønsteret ditt som er problemet i en kolonne og skaper irritasjon og misnøye bakover i rekken.
Jeg anser ikke meg selv som utviklinghemmet, så dette bør da være selvsagt...Gizmodude skrev:
Det er ikke verdens undergang, få deg mer kjøretid på sykkelen, bli mer trygg på hvordan den oppfører seg i svinger, mengde trening er saken.
Melding mottatt og forståttDexter skrev:Jeg tror kanskje vi skal la dette emnet få hvile litt. Så kan vi ta det opp igjen når alle (meg selv inkludert) har fått tingene litt på avstand? Jeg synes dette ble fryktelig negativ til slutt, spesielt når Godtvoksen nå føler seg både mistolket og sjikanert. Slik vil ingen av oss ha det uansett hva vi diskuterer eller mener om ting.
Helt korrekt!Baron von Waffel skrev:Kanskje vi må kontakte dyreparken i Kristiansand. De produserer kameler.
Håper vi ikke blir avblåst for off topic nå. Må jo ha mat på tur. (Kanskje det er en annen tråd?)
Stakkars. Jeg kjørte til jobb i dag, jeg. Bare litt glatt de første metrene.Onsløv skrev:En gjeng gutter med PMS her ja....