MCsiden.no, et "smalt" forum ?

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
guzziman
Innlegg: 278
Registrert: 26 feb 2012, 04:59
Motorsykkelen din: triumph daytona 955i 2003 mod.
Sted: sarpsborg

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av guzziman »

Må si jeg elsker Guzzi.... selv om jeg for øyeblikket ikke har en selv..... Men en gang guzzi... alltid guzzi vil jeg påstå :yeyeye
Triumph Daytona 955i 2003

ZZR-Erling

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av ZZR-Erling »

Bringisen skrev:Jeg forstår egentlig ikke problemet :scratch

Mulig jeg er helt på jordet men hva er egentlig problemet med at endel andre velger noe annet enn deg selv?

Når jeg leser denne tråden så virker det som veldig mange småting lager storm i et vannglass. Jeg ser at noen kommer med stikk til noe andre har skrevet i andre tråder og gjør dette om til noe negativt.

Om noen vil ha et autobahnelokomotiv , noen vil ha en touringbuss , noen vil ha 1400ccm , noen vil ha noe mindre , noen vil kjøre i skauen , og noen fra cafe til cafe , så hva er problemet.

Det virker som om veldig mange gjør alt dette om til "dem i mot oss" og "oss i mot dem" , men det er jo ikke slik.

Det er jo bare så enkelt som at vi har forskjellige behov med motorsykkelen vår , og de fleste av oss er så entusiastisk at vi gjerne vil fortelle hvorfor vi akkurat har dette behovet.
Jeg er med på den at det noen ganger kan virke som om vi driver preken for få andre til å skifte behov og motorsykkel , men jeg er ganske sikker på at de fleste ikke mener det på den måten. De fleste vil at vi skal være forskjellig.
Og dette går begge veier , jeg mener det er tull at noen skal være verre enn andre på dette feltet , det er bare å saumfare trådene så ser man det.

Jeg mener mange tar disse tingene alt for alvorlig og hvis noen føler seg trampet på så har de tatt utsagn og meninger alt for bokstavlig.
Fordi en person mener at et behov og en type sykkel passer best til det han driver med og prøver å fortelle om hvorfor , så må ikke noen la dette bli det samme som å drive preken og at det er å gjøre narr av andre.

Vi er entusiastiske på hver vår måte og hvis vi ikke tåler dette så får de la vær å lese trådene , beklager at min mening er så hard.

Om jeg hadde hatt ubegrenset med gryn så hadde jeg hatt en haug med sykler i garasjen , gjerne en R1200GS , en F800GS ,en K1300S/ZZR1400 , en R1200RT , en S1000RR/1199 Panigale , en HD osv , men siden jeg foreløpig bare har gryn nok til en sykkel så må jeg velge en sykkel som gir akkurat meg mest glede til akkurat det jeg synes er det morsomste.
Og jeg regner med dette gjelder de fleste her inne og siden vi er forskjellig har vi forskjellige sykler , men man må ha lov til å spørre andre om hva som gjorde utslag for sitt valg eller fortelle andre om sitt eget.
Men kjære lille Bringisen, det er vel ingen som oppfører seg slik når man treffer motorsykelister ute langs veien..dette er PMS...P M S.

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av Carpa »

MaxTron skrev:Størst TV, sterkest motor, best surroundanlegg, mest moden på forumet... MÆ!! :janikk
Materialist!

Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

ZZR-Erling

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av ZZR-Erling »

guzziman skrev:Må si jeg elsker Guzzi.... selv om jeg for øyeblikket ikke har en selv..... Men en gang guzzi... alltid guzzi vil jeg påstå :yeyeye
Den der skjønte jeg ikke.. :scratch

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av Kawasaki »

Var og kikket på en Gussi California selv,for å bygge om.Stilig motor på dem,men resten var jo ikke så vakkert.

Men nå er vi jo kraftig offtåpikk,skjerpings gutter og jente
ikkebike.norwegianforum.net

ZZR-Erling

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av ZZR-Erling »

Kawasaki skrev:Var og kikket på en Gussi California selv,for å bygge om.Stilig motor på dem,men resten var jo ikke så vakkert.

Men nå er vi jo kraftig offtåpikk,skjerpings gutter og jente
"tåpikk"? .. :knegg

Nei, skjerpings ja, ja var det ja, jaja

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av ZZR-Tom »

Kawasaki skrev:Var og kikket på en Gussi California selv,for å bygge om.Stilig motor på dem,men resten var jo ikke så vakkert.

Men nå er vi jo kraftig offtåpikk,skjerpings gutter og jente
Synest tråden gjekk øftåpikk for lengesiden eg.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Mc-siden.no, et

Legg inn av MaxTron »

Carpa skrev:
MaxTron skrev:Størst TV, sterkest motor, best surroundanlegg, mest moden på forumet... MÆ!! :janikk
Materialist!

Sent from my Galaxy using Tapatalk
He-He, var vel delvis ironisk ment til de som diskuterte "min skjerm er større enn din" her lengre opp.

Men er glad i sykklan min, og er glad i film og musikk og god lyd, så du har sikkert rett...

Og så er æ væældig dårlig på å kaste eller selge ting :redface
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av MaxTron »

Trådan innpå her lever sitt eget liv, men æ syns som oftest det er litt av skjarmen...

On tå-pikk: ...og det gjør jo ikke akkurat forumet smalere :thumleft Eller???
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2750
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av simpson »

ZZR-Tom skrev:
ZZR-Erling skrev:
simpson skrev:
ZZR-Tom skrev:
simpson skrev:Greit takhøyden er stor fra moderatorer, men noen blir utrolig gretne hvis du ikke deler samme syn og meninger med de og ikke liker deres valg av sykkel.
Men folk må også skjønne at noen bevisst trykker på de rette knappene hos de rette folkene for å få en reaksjon, uten at det er noe mer alvor enn en god diskusjon.
Nåja, du har no vore ganske lett å pushe du og. Gretten og sur har du også voret ;-)
Blir engasjert vet du, men ikke så veldig gretten.
Ihvertfall ikke over kritikk av min sykkel..... :knegg

Skal du ha Simphson gretten, er det bare å si at 1098 er relativt tungstyrt og at ZZR parkerer alt :knegg
1098 er jo ikkje såååå tungstyret, men fan så stiv og ubehaglig, passer best som pynt utenfor kebab sjappa, også er den over 800cc og kan ikkje brukast i skauen :erte :popcrn
Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere.... :notlistening

ZZR-Erling

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av ZZR-Erling »

:lol
simpson skrev:
ZZR-Tom skrev:
ZZR-Erling skrev:
simpson skrev:
ZZR-Tom skrev:
simpson skrev:Greit takhøyden er stor fra moderatorer, men noen blir utrolig gretne hvis du ikke deler samme syn og meninger med de og ikke liker deres valg av sykkel.
Men folk må også skjønne at noen bevisst trykker på de rette knappene hos de rette folkene for å få en reaksjon, uten at det er noe mer alvor enn en god diskusjon.
Nåja, du har no vore ganske lett å pushe du og. Gretten og sur har du også voret ;-)
Blir engasjert vet du, men ikke så veldig gretten.
Ihvertfall ikke over kritikk av min sykkel..... :knegg

Skal du ha Simphson gretten, er det bare å si at 1098 er relativt tungstyrt og at ZZR parkerer alt :knegg
1098 er jo ikkje såååå tungstyret, men fan så stiv og ubehaglig, passer best som pynt utenfor kebab sjappa, også er den over 800cc og kan ikkje brukast i skauen :erte :popcrn
Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere.... :notlistening
:knegg

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av dag-zzr »

simpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere.... :notlistening
Helt enig. Bare synd det ikke er fler av oss :buddies:

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2750
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av simpson »

dag-zzr skrev:
simpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere.... :notlistening
Helt enig. Bare synd det ikke er fler av oss :buddies:
Nei, måtte gud forby.....
Det er ikke mange av dere, men dere krever stor plass :P :p

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av ZZR-Tom »

simpson skrev:
dag-zzr skrev:
simpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere.... :notlistening
Helt enig. Bare synd det ikke er fler av oss :buddies:
Nei, måtte gud forby.....
Det er ikke mange av dere, men dere krever stor plass :P :p
Neimen, føler du at du ikkje kjem til? Det må du ikkje gjere, her er jo masse plass her inne ;-)

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2750
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Mc-siden.no, et "smalt" forum ?

Legg inn av simpson »

ZZR-Tom skrev:
simpson skrev:
dag-zzr skrev:
simpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere.... :notlistening
Helt enig. Bare synd det ikke er fler av oss :buddies:
Nei, måtte gud forby.....
Det er ikke mange av dere, men dere krever stor plass :P :p
Neimen, føler du at du ikkje kjem til? Det må du ikkje gjere, her er jo masse plass her inne ;-)
Neida, det er plass nok for meg.........

Svar