Kåpeglasset er et double bubble fra tyske MRALordShaft skrev:Se her ja!!!
Her snakker vi pent gliser det originalt kåpeglass du har her? Det så så høyt ut?

Siden det er et race kåpeglass, er det noe høyere enn standard..
Kåpeglasset er et double bubble fra tyske MRALordShaft skrev:Se her ja!!!
Her snakker vi pent gliser det originalt kåpeglass du har her? Det så så høyt ut?
Takk takk :-)Busa Trond skrev:Meget lekker sykkel![]()
Kawa er jo Konge på høy dreving, så innkjøring på en slik skulle ikke by på problemer![]()
Må jo si at den potta du har kledde sykkelen bra, ble liksom noe råere med den.
Tips til en fin runde på Østlandet er Randsfjorden rundt. Bare masse fine svinger for en slik sykkel. Kjørte rundt der med en kollega, han på en ZX9 og jeg på en 1000RR. Han pleide å ta den runden en gang i blant og fortalte at vis vi lå i andre gir før vi kom til Flubergbrua og ga på over der, så ville framhjulet vinke pent, men kom noe feil ut å ga trede gir. Tror det er første og siste gang jeg hopper på brua der, ble noe forferdelig vobling føre svingen der. Ble en stopp og tre røyk etter den hendelsen
Har selv ikke kjørt ZX10 kawan bare den Honda 1000, den var jo hissig meget hissig og lett svingt, så vil tro at sykkelen din går den en høy gang![]()
Lykke til
Herlig med den smellen fra pottene!LordShaft skrev:Åååå det er så deilig å lese. Digger når folk smykker herligheten sin med slike artige hjelpemidler![]()
Quickshift er helt fantastisk å kjøre med. Digger ekstra godt de små smellene i potten når jeg drar litt ekstra ut på girene![]()
Kast gjerne mere bilder ut om du har.
Kan du tro jeg er gira på å komme meg på bane selv hehe
Jeg må sjekke turnusen min på jobb i dag. Mulig jeg hiver meg med på denneMH434 skrev:Racedays.se har banedag (trafikksikkert) på rudskogen den 5. Juli
Noen som blir med? :-)
Hei,lefty293 skrev:Hei! Sykt rå sykkel. Har en tilsvarende 04' i garasjen.
Har et teknisk spørsmål. Jeg er lam i høyrearma og kjører med to hendler på venstresiden på min Z1000SX. Har nettopp vært på banekjøring og ser at quickshifter kan forrenkle kjøringen/giringen min. Det jeg lurer på, er om det er nødvendig med powercommander for å kunne få shifteren til å fungere? Ser på de fleste forum at de som har quickshifter også har powercommander. Kan ikke se at det kreves på shifteren fra Translogic.
Er en fredag.LordShaft skrev:Jeg må sjekke turnusen min på jobb i dag. Mulig jeg hiver meg med på denneMH434 skrev:Racedays.se har banedag (trafikksikkert) på rudskogen den 5. Juli
Noen som blir med? :-)