RuneMC's blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - Tyrigrava og Holmenkollen

Legg inn av RuneMC »

@hakhap: Aha :-) Større bilde
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tilbehør...

Legg inn av RuneMC »

Da har kjøpefingern vært ute og trykket et par ganger.

Nye Anakee3 dekk er bestilt. Så er det parat i garasjen til neste skifte eller i tilfelle punktering.
Det står av en eller annen grunn bare TT (Tube Type) på motorsykkeldekk.com's sider, men satser på at det må være TL/TT (Tube Less/Tube Type) - dvs valgfritt.
Spesielt siden bloggen her omtaler at dekk-skroget er blitt stivere: http://blog.compacc.com/2012/12/micheli ... e-touring/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser også ut til at tabellen de gjengir også viser at det kan brukes som TL eller med spesifikk inner-slange.

Nye Held hansker for sommerbruk bestilt... Held Namib... tar sikkert lang tid å få de (kjenner jeg nettbutikken rett, alle Held hanskene er bestillings-sortiment), men har bestemt meg, et par Held hansker må prøves utifra alle godordene de får. Etter det jeg ser så leverer Held forøvrig hele spekteret fra lav pris og liten beskyttelse og opp i premium-segmentet hvor beskyttelse/egenskaper er topp og pris deretter - dvs man får det man betaler for. Disse er da sånn ca midt på treet ift hva Held kan levere, men har bl.a. kenguruskinn (skal gi spesielt god følelse med gass) og en type beskyttelse som man finner på de beste hanskene. Dog et kompromiss med kort mansjett ift de som gir best beskyttelse.
Har p.t. Halvarssons Bridad som jeg er godt fornøyd med, bortsett fra at innerste foret løsnet på ene hansken, men dette er i en prisklasse hvor det er greit å kjøpe nye hvert år, så hadde egentlig tenkt å kjøpe nye slike, men min størrelse var ikke i ene butikken jeg var innom og den andre hadde ikke tenkt å ta de inn. Passform ift min størrelse er jevnt over veldig god på Halvarssons, så det blir spennende å se om Held treffer like bra.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - småturer...

Legg inn av RuneMC »

Ble en liten tur rundt Hurumlandet idag - og via Sundbyveien.
Det dryppet litt, og så dryppet det litt mer, så ble ikke den gode varmen idag, heller litt kjølig på hender og føtter faktisk og kunne nok valgt noe varmere under kjørejakka også.
Et lite fotostopp
Bilde

En observasjon på dagens tur er at blinklys er noe som bilistene i økende grad synes er helt valgfritt. Passere syklister f.eks. - ingen biler idag som brukte blinklys. Er jo egentlig lurt når det kommer en MC imot, sånn at MC'en får litt ekstra forvarsel om at bilen har tenkt å ta litt av kjørebanen vår...

Og svinge til venstre, da blinkes det ikke heller, bare saktne farten og svinge til venstre ja... :doh Så igjen, hvis bilen foran saktner farten, spesielt hvis det er en sånn stor SUV - gjerne i luksusklassen - og det er en lang rett strekning - se ekstra nøye om det kan være en avkjøring til venstre - for da skal sikkert bilen svinge av der.

Ellers på hjemmefronten har maurene våknet opp, så jeg serverte de litt smaskens mat, og det slo an :thumleft
Bilde

Heldigvis så har jo maurene problemer med å se the big picture om man skal si det slik - Mwuaahahaha :twisted
(Maurene er forsåvidt ikke så interessert i Nippon-middelet, men et par dråper solbærsaft eller fruktjuice i tillegg ser ut til å gjøre susen)
Sist redigert av RuneMC den 13 mai 2013, 23:39, redigert 1 gang totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - småturer...

Legg inn av RuneMC »

Skikkelig mye vind og regn på dagen idag og bare 7-8C men til kvelds ble det sol og 9-10C :thumleft

Ble en fin tur og ikke var det kaldt heller når jeg fant fram ulljakke til å ha under kjørejakka og de litt tykkere hanskene.

Kjørte først nedover langs Grimsrudveien
Bilde

Og så videre til Klokkarstua og grusveien ned til Tofte. Begynner å bli litt mer biler nå, og midtveis var det også advarselskilt om at leirdueskyting pågikk - en kan jo bli nervøs for vådeskudd av mindre... På rasteplassen nede ved vannet var det en ungdomsgjeng, så da kjørte jeg bare videre til Tofte.
Brygga i Tofte er ganske "sliten" og er nå også helt sperret av pga at man tror fundamentet er usikkert, men fikk da kjørt ned til lagerhuset eller hva det nå er rett ved brygga.
Mulig de holder på å flekke maling med tanke på å gi det et strøk, men var nesten finere med litt gammel grafitti...
Bilde

"Sliten" brygge med usikkert fundament
Bilde

Jeg tok asfaltveien oppover fra Tofte, og opp "skyggenes dal" var det idag en feit stripe diesel midt i kjørefeltet retning nordover, så fant det best å holde ett av hjulsporene. Blir litt ekstra spenning når man ser de karakteristiske mangefargede refleksene fra sånne uhumskheter i veien...

Idag tok jeg meg tid til en liten en tur nedom Verket fra Klokkarstua og kjørte litt bortover veien som går sydover til hyttefeltet
Bilde

Bilde

Før jeg svingte nedom selve Verket. Dette tettstedet har jo et lite snev av sørlandet over seg, akkurat som Holmsbu
Bilde

Veien ned til Verket fra Klokkarstua og opp igjen har forresten noen fine svinger øverst, hvor det glimtvis er fin utsikt, så jeg rullet nedover omtrent uten å gi gass, på høyt gir og en rundt 2500 omdreininger som er svært sakte for V-Strom'en - da er det ikke mye kraft... men litt artig å se hvor langt ned jeg kan få den også uten at den protesterer.
Her fra toppen på Klokkarstua og i retning nordover langs Drammensfjorden
Bilde

Her rett ved, men retning sydover langs en gårdsvei med gamle trær, som jeg fant ut kunne bli et bra motiv
Bilde

Detalj med måke på jordet i bakgrunnen
Bilde

Hilste på noen motorsyklister idag. En helt svart MC med sidevogn og ditto antrukket fører hilste jeg på to ganger på forskjellige steder på runden min ikveld - den kjørte relativt friskt til å kjøre med sidevogn.

Godt med en slik tur på kvelden etter så mye regn og vind på dagen.
Men temperaturen da... 5C ved hjemkomst og det i en måned som omtales som "mai du skjønne milde"... ??? :scratch

P.S. Så forresten andre eksempel på kort tid på det som kan bli sommerens trend. "D" registrert bil der sjåføren har mangelfulle kunnskaper for å si det mildt. Ved den nye rundkjøringen på Gullaug skulle en slik inn til bensinstasjonen. Det er laget en liten trafikkøy for å skille utgående og inngående trafikk, og istedenfor å ta første som er inngående kjøre den altså på feil side av trafikkøya. Ellers for et par dager siden var det en stor kassebil - "D" registrert ved Spikkestad som brøt vikeplikten da jeg kom kjørende på forkjørsveien. Tror kanskje jeg klarte å oppdra han med en passende dose hornbruk, for han ventet ihht vikeplikten da jeg passerte ham igjen senere på dagen. Jeg husker jo fra mange år tilbake at "D" registrerte feriebiler var noe av de verste jeg visste, for de hadde en tendens til å kjøre sakte, for så å gasse på med vilje når man skulle kjøre forbi dem.
Sist redigert av RuneMC den 14 mai 2013, 07:14, redigert 2 ganger totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: RuneMC's blogg - småturer...

Legg inn av SuperMorten »

Som vanlig en masse flotte bilder :prf

Tok meg også en times tur i nærområdet i kveld, men det var det med kamera da.. :redface
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - småturer...

Legg inn av RuneMC »

Er jo bare å knipse ivei det...

Men skjønner godt at det er befriende/avslappende å bare kjøre også... å få noen "zen" øyeblikk (og/eller spenning alt ettersom) på MC'n er minst like viktig :mc2
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: RuneMC's blogg - småturer...

Legg inn av joo »

RuneMC skrev: Men temperaturen da... 5C ved hjemkomst og det i en måned som omtales som "mai du skjønne milde"... ??? :scratch
Ja... ser det er null på stokken og is på bilen utafor. Godt isskrapa ikke er pakka vekk her på Hurumlandet enda :sorry
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur 18 mai...

Legg inn av RuneMC »

Idag var det som jeg skrev "Fantastique" vær med 22C og sol idet jeg satte avgårde noe etter kl 11.
Alltid en del kjedelige oppgaver først på en lørdag... handle mat og slikt...
Ny toppboks kom forresten idag, så litt tid gikk til å hente/pakke ut og flytte over plastpanelet på toppen.
Ny lås og nøkler følger med ny toppboks i tilfelle noen lurer.

Men kom meg nå avgårde ikke altfor sent og satte kursen nordover. Gamle lierbakkene opp og nedover til bunnen av Lierdalen via Tranby.
Så inn på Baneveien - men hva skuet mitt øye om ikke nylagte km med asfalt :O :eh
Vel, litt overrasket var jeg, men har jo sett tegn på at de har rustet opp langs veien... men hadde jo håpet det skulle drøye noen år...
Etter litt over en km gikk det heldigvis over i grus igjen, dog veldig jevnt fordelt og fin grus... så det blir nok asfalt snart... :sorry

Synd en av de nærmeste grusveiene nå blir asfaltert. Sånn sett blir disse bildene kanskje historiske... fra før asfalten kom til Baneveien:
Bilde

Bilde

Åmotveien (asfalt, en tverrvei mellom øst og vestsiden av Lierdalen) opp til Sjåstad kirke
Bilde

Fra Sylling tok jeg mot Vikersund. Kjøreforholdene her er nå blitt veldig bra, ingen grus/sand og telehivene er blitt mye mindre.
Fin utsikt over Tyrifjorden og retning Norefjell med fortsatt mye snø på.
Kjapt innkjøp av iskaffe og nøttemiks på Vikersund. Vanligvis tar jeg småveiene til Åmot, men idag fristet det mer med lufingen som motorveien ga.
Tok av til Åmot og deretter Refsalveien og Bingsveien. Vannføringen i fossen på Åmot var forresten veldig bra. Ellers må jeg innrømme at jeg snek i køen ved trafikklyset før "korketrekkeren" så fikk tatt den i fint flyt, i motsetning til å ligge bak biler som bremser ujevnt...

Idag valgte jeg etter innfallsmetoden den østligste av grusveiene, den som det står Sigdal 15 på. Ellers er den merket "Privat Veg, Kjøring på eget ansvar", men det er en helt grei og fin grusvei.
Bilde

Den kommer etterhvert opp på asfaltert vei som går hhv til Sigdal eller Lyngdal. På vei mot Lyngdal passerte jeg først Vatnås kirke - den så rimelig gammel ut [oi.. helt fra 1655 ser jeg nå...]
[img]http://farm3.staticflickr.com/2829/8751 ... aa68_b.jpg[/img]

Litt lenger mot Lyngdal tok jeg idag en liten avstikker som viste seg å være fin - riktignok ikke lange biten bare 4km langs Lauvnesvatnet - men det var et fint vann

Bilde

Bilde

Her samme vannet fra sørenden, langs veien til Lyngdal
Bilde

Bilde

Bilde

Kjørte idag ikke helt ned til Lampeland, men tok av tilbake til Bingen via Nyseterveien.
Like flott idag som sist gang, bortsett fra at snøen i veikanten var erstattet av hvitveis.
Forøvrig mye hvitveis overalt idag, så måtte jo bare ta et bilde med det som tema :-)
Bilde

Ellers tenkte jeg idag å prøve meg på Sirikjerkeveien igjen, men det ble med tanken. Der var det nemlig ny pris som oversteg antall tiere i lomma...
Sånn så det ut tidligere
Bilde

Sånn så det ut idag...
Bilde

Tydeligvis noen som ikke liker MC? Når prisen økes 10x for MC og kun 1,25x for bil, er det vanskelig å tro noe annet... :scratch
Virker litt urimelig på meg... vi bruker jo tross alt bare ett hjulspor og er vesentlig lettere, men men...
Får vel satse på å kjøre frem og tilbake mange ganger en dag for å få valuta for pengene.

Ellers synes jeg det er synd at det gamle skiltet forsvant, det hadde ihvertfall sjarm og turistverdi.
Det nye skiltet er noe av det minst pene jeg har sett - snakk om kulturvandalisme...

Ellers legg merke til at det gamle skiltet sier "ca 20 km" og det nye sier "25 km" - men ifølge Google maps så er strekningen mellom bommen her og den ved Hagatjern på 11 km. Mulig det regnes med sideveier?

Så, da ble det ned til hovedveien igjen og via Eidsfoss og Hanekleiva.
Her utsikt mot Eikeren
Bilde

Tok til venstre mot Rød rett etter Eidsfoss. Det er en artig, smal vei som kommer på hovedveien igjen nærmere Hanekleiva.
Bilde

Hanekleiva var fin, bortsett fra syklister i delen nærmest Sande der det er 60-sone... fikk ikke kjørt forbi før det ble rett-strekk rett før Sande pga at de kjørte i flokk...

Ellers grei transportetappe via Østbygda og Skoger/Fjell før en liten svipptur på E18 og hjem.

Oppsummert er det flotte kjøreforhold og omtrent ikke sand/grus å se noe sted (unntatt på grusveiene).
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur 19 mai...

Legg inn av RuneMC »

Ble en tur idag også, først til Smia for litt vaffel. Møtte mekkern og sønn som var under opplæring. Ellers endel kjente fjes fra Smia, men ikke veldig mange der idag - sikkert pga at været fristet mer til tur.

Etter Smia tok jeg opp mot Sande. Tok en kort stopp ved begynnelsen av veien til Blindevann (4km) og fant at det var bomvei.
Tok et bilde, så vet jeg prisene til senere - 20kr for MC, kan evt betales via SMS
Bilde

Fra Sande kjørte jeg Hanekleiva og deretter om Berg/Rød (Herstadveien)
Det vises at våren er kommet
Bilde

Utsikt mot kirken ved Eidsfoss
Bilde

I Eidsfoss var det spesielt folksomt og biler parkert langs alle veiene et godt stykke før og etter sentrum
[img]http://farm4.staticflickr.com/3818/8754 ... fd41_b.jpg[/img]

Vikersund-Sylling idag så var det kommet til diverse jord fra traktorer... Ikke før er veien ren og pen, så er det nye risikoelementer for oss på MC (sukk)
Forresten noe grus fra div oppkjørsler her i Røyken - grunnet skikkelig skybrudd igår.

Av annet nytt er det verd å merke seg at veien ned til Hyggen nå er nyasfaltert - og i løpet av natten hadde noen moret seg med å flytte varselskilt/hindermarkering så det var blitt en slalåmløype for bilene... (men greit å kjøre rett igjennom med MC).
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur 20 mai...

Legg inn av RuneMC »

Enhver fridag må utnyttes til litt MC-kjøring - så også idag :D
14,6C og oppholdsvær er jo egentlig ganske behagelig.

Kjørte først nedover Tofte via Grimsrudveien nedover kysten og deretter gruspartiet av Sundbyveien ned til Tofte.
Liten fotostopp ved Røskestadvannet
Bilde

Og et ekstra bilde idag med selvutløser, som viser teknikken med å støtte seg til trestammer. Denne teknikken kan både brukes til å holde balansen når man står stille, eller som alternativ til kontrastyring - da som et kontraspark for å dytte fra :knegg
Bilde

Ellers fortsatte turen i fint driv til Filtvet og oppover mot Storsand. Her fikk jeg øye på et seilskip og kjørte til utsiktsplassen rett nord for Storsand
Bilde

Svensk å dømme av flagget. Noen som vet hvilket skip det er ?
Bilde

Innfallsmetoden slo da for fullt til og tenkte jeg kunne kjøre over til Drøbak-siden i tilfelle jeg kom nærmere det da.
Som tenkt så gjort og kom meg etterhvert litt syd for Drøbak sentrum, ned til Galleri Finsrud og en liten badeplass
Bilde

Men skipet brukte tydeligvis nymotens motorer og var allerede langt avgårde, og faktisk nærmere Hurum-siden :P :p
Bilde

Badeplassen, dvs her ser vi retning sydover fra Galleri Finsrud - definitivt en fin plass når det er sol tenker jeg.
Bilde

Drøbak var ellers et utstillingsvindu for små koselige hus og hager fulle av blomstrende kirsebærtrær og diverse planter, så det kan anbefales å putre en tur igjennom med visiret på gløtt.

Hjemover tok jeg først via Nesoddtangen, Tusenfryd og Tyrigrava. Der ble det forresten lang og berettiget tut på en kassebil fra Kolbotn som veltet seg ut i veien rett foran meg uten å se seg for og brøt vikeplikten så det sang. Attpåtil kjørte han i 60 også når 80-sonen begynte :doh Fikk passert ham greit etter diverse biler og syklister imot og tok via Svartskog/Ingierstrand til Oslo sentrum og kjørte de nye veiene som er kommet oppå bakken der forbi Middelalderparken og den fine broen over togsporene.
Deretter Ring1 og E18 et lite stykke før jeg tok opp til Jar (mange fine svinger her) og videre til Stabekk, bak Kolsåstoppen (fine svinger opp fra Stabekk-siden), Bærums Verk, Sollihøgda og Skaret - Sylling - Vestsideveien og hjem.

Passerte med det 6000 km denne sesongen :thumleft
Sist redigert av RuneMC den 20 mai 2013, 19:29, redigert 2 ganger totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
taco
Innlegg: 401
Registrert: 25 okt 2011, 10:31
Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Sted: Oslo

Re: RuneMC's blogg - tur 20 mai...

Legg inn av taco »

:vs
Nok en fin tur, og flotte bilder ser jeg!
Seilskipet er nok svenskt og heter Götheborg..
Husket at en kollega fra Moss fortalte for noen dager siden at det hadde ligget til et skip til kai der. Nå har det nok kanskje vært i Oslo i pinsen?

http://www.moss-avis.no/nyheter/verdens ... -1.7883090" onclick="window.open(this.href);return false;

(Hvordan var det vi lagde korte linker?) :knegg
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur 20 mai...

Legg inn av RuneMC »

Takker for info om skipet. Alltid interessant med litt bakgrunnsstoff om severdigheter av denne typen :thumleft
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: RuneMC's blogg - tur 20 mai...

Legg inn av SuperMorten »

Kontraspark... :lol Gothenburg eller noe sånt heter båten. Lå til kai i Tønsberg forrige helg


Sent from my GT-I9300
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur 20 mai...

Legg inn av Carpa »

Kontraspark ja... :knegg Litt usikker på om jeg noen gang skal få bruk for det men artig bildet da :thumleft
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur 20 mai...

Legg inn av RuneMC »

Har jo tatt bilde av det meste heromkring, så tenkte jeg fikk ta en kreativ vri, inspirert av div Advrider tråder :D
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Svar