Utrolig varmt og fint i dag, 13 (ja, tretten)

grader og tørre veier. Masse vind fra SØ men det kan man leve med. Jeg gadd ikke å jobbe i dag så etter lunchtid fant jeg skinndressen og resten av utstyret, og svingte utover mot Husnes igjen. (jeg går forresten og venter på ny kjøredress, hadde håpet og trodd den kom i dag..men nei.
Det var helt fantastisk å kjøre, uten å være stiv av en mengde stillongser og varmetrøyer
Kjørte rundt 85 km i dag, Dimmelsvik, Husnes, over Kaldestad til Sunde, en avstikker til Røyrvik (ca 3 km med krinkelkronkelsvinger) der jeg NESTEN
fikk en liten hjort i fanget.
Jeg såg den stod like ved siden av veien, og jeg hadde nesten ikke fart da jeg var på høyde med den. Jeg var sikker på den ville trekke innover i skogen igjen, men neida, plutselig bykser den ut i veien noen cm forran sykkelen, (jaja, sikkert 200cm, men likevel) og krysser ett jorde på høyre side av veien før den forsvinner til skogs. Jeg stod igjen etter bråbremsen og lurte på "hva faen for oppførsel er det i trafikken"
Nuvel, det er nesten ingen som bor uti der, så den har vel ikke så mye trafikal erfaring, den hjorten.
Kjørte deretter hjemover i vinden og opp på favorittveien mot Matre. Fikk tatt noen bilder der, før det var hjem og lage middag til frk. Fryd og Jr
Fin dag
Legger ved noen bilder også;
Street Triple i Røyrvik.jpg
Street Triple i Sløyfo redigert.jpg
Street Triple i Sløyfo 2 redigert.jpg
Ca 350 km hittil i år er ikke verst i februar:)
Og her er kjøredressen jeg venter på
Triumph Alpinestars jakke.jpg
Triumph Alpinestars bukse.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.