I Charlottenberg også

http://www.klart.se/v%C3%A4der-charlottenberg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Om ikke noe helt uforutsett kommer i veien så blir det tur til EU på lørdag, ja

Ser jammen ut som om dere får følge av en ny-tunet Worldcrosser ogsåAJ skrev: Om ikke noe helt uforutsett kommer i veien så blir det tur til EU på lørdag, ja!
Det hadde i så fall vært ekstra hyggeligmaglil skrev:Ser jammen ut som om dere får følge av en ny-tunet Worldcrosser ogsåAJ skrev: Om ikke noe helt uforutsett kommer i veien så blir det tur til EU på lørdag, ja!
.
Jeg vet!Snikendeugle skrev:Blei vellykka tur detta :)
Hadde tørket opp mye i skyggepartiene på veien tilbake, så det ble litt friskere tempo alá to Dukes som jager hverandre i svingene
Hyggelig å hilse på, AJ :-) Etter en liten "Pol-ferd" på kjøpesenteret og en matbit, så hadde også vi en fin hjem-tur i flott høstværAJ skrev:Jeg vet!Snikendeugle skrev:Blei vellykka tur detta :)
Hadde tørket opp mye i skyggepartiene på veien tilbake, så det ble litt friskere tempo alá to Dukes som jager hverandre i svingene![]()
Kjempetur til EU og en like bra tur i ensom majestet hjem igjen via Kongsvinger for min del.
All grunn til å nyte hver meter i dert flotte været vi hadde både til og fra på turen vår i dag.
Også var det veldig hyggelig å møte lamoi, maglil og mortenolb for første gang i lævannes live![]()
![]()
Og i Charlottenberg kom jammen også biker7 bortom og hilste på. Sånt er trivelig å oppleve!
Kameraten til mortenolb var med på turen også. Og en kompis av biker7 ble det også en liten prat med.
Satser på at begge melder seg inn her som medlemmer i løpet av helga![]()
Kommer noen bilder herfra etter hvert...
Takk, det sammebiker7 skrev:Hyggelig å hilse på, AJ :-) Etter en liten "Pol-ferd" på kjøpesenteret og en matbit, så hadde også vi en fin hjem-tur i flott høstvær
Haha, uffda! Hvor var dette?mortenolb skrev:Deeet var en fin tur! Er i Horten nå og 2900kr fattigere. Sånn går det når UP er på vakt. Fikk en hyggelig mc-prat med betjenten, da!