Takk for tur

Denne turen har jeg lyst til å bli med på!Plumber skrev:Til onsdag er det som vanlig tur fra Shell Fetsund, men avreise kl.18.00 Satser på at det blir en Øyeren rundt denne gangen. Vi tar et lite stopp ved Fossum Bru. Yr melder delvis skyet og 14 grader foreløpig... Mulig dette blir årets siste tur ??? Fint om dere skiver om dere kommer.
Ingen "førstemann-rundt" tur, detteBjerknez skrev:Hadde vert artig å blitt med på disse "Øyern rundt" turene, men det blir nok uansett ikke før til sommeren når MC lappen er i boks :)
Men er det slik at det er "førstemann" rundt med aktiv kjøring og nedlegg i alle svinger, eller er det muligheter for oss cruisere også som faktisk vil oppleve litt av det som skjer rundt? :)
Satser på at det IKKE blir årets siste tur da jeg må på jobbreise til Sandnessjøen onsdag kveldPlumber skrev:Til onsdag er det som vanlig tur fra Shell Fetsund, men avreise kl.18.00 Satser på at det blir en Øyeren rundt denne gangen. Vi tar et lite stopp ved Fossum Bru. Yr melder delvis skyet og 14 grader foreløpig... Mulig dette blir årets siste tur ??? Fint om dere skiver om dere kommer.
Den er greilamoi skrev:Rekker jeg fra jobbet så... Hvis jeg ikke er der kl. 18 kan dere bare kjøre.
Det er gutten sin, detPlumber skrev:Til orientering "feiger" IKKE jeg ut pga. regnvær. Så det er bare og stille opp![]()
AJ skrev:Det er gutten sin, detPlumber skrev:Til orientering "feiger" IKKE jeg ut pga. regnvær. Så det er bare og stille opp![]()
![]()
Er nok ikke like klar i dag, jeg... Dessverre. Er ikke helt i form og kjenner at jeg må roe ned et par dager nå. Åtte kjørte mil i dag uten å være helt i slag merkes. Det er tid for parkering...
For å finne tilbake til formen til den mulige langturen til helga, kanskje årets siste...