Ny MC

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
ZZR-Erling

Re: 20 februar: Starta "Gromgutten" :)

Legg inn av ZZR-Erling »

9 mars, første turen, rundt Eikern:

Bilde

Bilde

Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av LordShaft »

Nei, den BMW'en din kommer nok i skyggen av sykkelen til fruen din. Herregud så rå gixxeren er med de to blåsene :yahoo

Note 3

ZZR-Erling

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av ZZR-Erling »

LordShaft skrev:Nei, den BMW'en din kommer nok i skyggen av sykkelen til fruen din. Herregud så rå gixxeren er med de to blåsene :yahoo

Note 3
"Jinta" går jævelsk bra ja!
Magnesiumfelger og full Yoshi!
Jeg plukker den ut til koselige "brøleturer" på ettermiddager i ny og ne :)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av LordShaft »

Så du får lov å låne den altså :thumleft
Eller er det bare når hun er redd for at du blir litt for gubbete på touring maskinen din :thumleft Hehehe

Note 3

ZZR-Erling

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av ZZR-Erling »

LordShaft skrev:Så du får lov å låne den altså :thumleft
Eller er det bare når hun er redd for at du blir litt for gubbete på touring maskinen din :thumleft Hehehe

Note 3
hehe...neida, jeg får låne den hver gang jeg spør...dvs, jeg trenger ikke spørre...men så er det jeg som mekker da.

Online
Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1602
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Sted: Sandefjord

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av Kjellrf »

ZZR-Erling skrev:
LordShaft skrev:Så du får lov å låne den altså :thumleft
Eller er det bare når hun er redd for at du blir litt for gubbete på touring maskinen din :thumleft Hehehe

Note 3
hehe...neida, jeg får låne den hver gang jeg spør...dvs, jeg trenger ikke spørre...men så er det jeg som mekker da.
Viktig å sjekke at alt er iorden :thumleft
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.

ZZR-Erling

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av ZZR-Erling »

Kjellrf skrev:
ZZR-Erling skrev:
LordShaft skrev:Så du får lov å låne den altså :thumleft
Eller er det bare når hun er redd for at du blir litt for gubbete på touring maskinen din :thumleft Hehehe

Note 3
hehe...neida, jeg får låne den hver gang jeg spør...dvs, jeg trenger ikke spørre...men så er det jeg som mekker da.
Viktig å sjekke at alt er iorden :thumleft
Ja, må jo sjekke 0-12000rpm i noen gir :knegg

Brukeravatar
Gielas
Innlegg: 772
Registrert: 31 aug 2011, 19:34
Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
Sted: Sandefjord

Re: 20 februar: Starta "Gromgutten" :)

Legg inn av Gielas »

ZZR-Erling skrev:9 mars, første turen, rundt Eikern:

:thumleft
Betryggende å se at det er farbare (favoritt-)veier. :prop:
Gielas

2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av xyvind »

Ja, den gixxer'n var pen asså. Drømmer om noe sånt en vakker dag :-)

ZZR-Erling

Re: 20 februar: Starta "Gromgutten" :)

Legg inn av ZZR-Erling »

Gielas skrev:
ZZR-Erling skrev:9 mars, første turen, rundt Eikern:

:thumleft
Betryggende å se at det er farbare (favoritt-)veier. :prop:
Det var særdeles bra rundt Eikern!
Ned mot Hvittingfoss fra Hof-siden, må man passe på særlig i en høyresving: Der renner det vann over. Dette kan holde seg frossent nokså langt ut på dagen, enkelte dager.

ZZR-Erling

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av ZZR-Erling »

xyvind skrev:Ja, den gixxer'n var pen asså. Drømmer om noe sånt en vakker dag :-)
Ja, den er jaggu fin!
Mye carbondeler på den. Hentet i Vik I Sogn i fjor. Den har stått et par år som "utstillingsbike" hos Suzukiforhandler. Det var vist da den fikk magnesiumfelgene og alt "pyntet". Xenon-lys også. Kun gått 12500, K8-modell.

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av L-NA »

Jeg har en gang i tiden foreslått GSXR'n som den beste sykelen, men jeg har vel i grunn ingen spesielt gode argumenter, selv om disse het sikkert finnes. Det er vel kun at den har en lang fascinerende Historie, og at jeg personlig alltid har sett litt ekstra, og likt disse syklene. Uten at jeg noen gang verken har hatt en slik, eller prøvd den. Og du kan nå tenke og tro hva du vil, men møtes vi noen gang på veien så må og kan du nå tenke hva du vil når jeg glor litt ekstra på på kona di... :-)

ZZR-Erling

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av ZZR-Erling »

L-NA skrev:Jeg har en gang i tiden foreslått GSXR'n som den beste sykelen, men jeg har vel i grunn ingen spesielt gode argumenter, selv om disse het sikkert finnes. Det er vel kun at den har en lang fascinerende Historie, og at jeg personlig alltid har sett litt ekstra, og likt disse syklene. Uten at jeg noen gang verken har hatt en slik, eller prøvd den. Og du kan nå tenke og tro hva du vil, men møtes vi noen gang på veien så må og kan du nå tenke hva du vil når jeg glor litt ekstra på på kona di... :-)
:-)

Kona som har hatt flere R-bikes, sver til GSXR!
Hun liker draget i motoren, (som jo kommer tidlig og varer leeeenge), og ergonomien. Jeg for min del synes GSXR'ene er hakket råere enn mange andre R-bikes. Kan ikke helt forklares, men må oppleves.
Og, før hadde ho samme modell men med Yoshi slip-ons kontra hel Yoshi, og alufelger kontra magnesium på denne, og det er faktisk betydelig forskjell, spesielt i motoren som er noe aldeles rå på denne, i HELE registeret. Meget fin, klar og sterk respons!

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av L-NA »

ZZR-Erling skrev:
L-NA skrev:Jeg har en gang i tiden foreslått GSXR'n som den beste sykelen, men jeg har vel i grunn ingen spesielt gode argumenter, selv om disse het sikkert finnes. Det er vel kun at den har en lang fascinerende Historie, og at jeg personlig alltid har sett litt ekstra, og likt disse syklene. Uten at jeg noen gang verken har hatt en slik, eller prøvd den. Og du kan nå tenke og tro hva du vil, men møtes vi noen gang på veien så må og kan du nå tenke hva du vil når jeg glor litt ekstra på på kona di... :-)
:-)

Kona som har hatt flere R-bikes, sver til GSXR!
Hun liker draget i motoren, (som jo kommer tidlig og varer leeeenge), og ergonomien. Jeg for min del synes GSXR'ene er hakket råere enn mange andre R-bikes. Kan ikke helt forklares, men må oppleves.
Og, før hadde ho samme modell men med Yoshi slip-ons kontra hel Yoshi, og alufelger kontra magnesium på denne, og det er faktisk betydelig forskjell, spesielt i motoren som er noe aldeles rå på denne, i HELE registeret. Meget fin, klar og sterk respons!
Jeg har vel allerede, og for lenge siden, både innsett og akseptert at verken min fysiske fremtoning eller kjørestil noen gang tilsier at jeg kommer til å kjøpe en R sykel. Jeg vil vel heller aldri komme til å få prøvd den hvor dens kvaliteter noen gang får vist seg slik som den er konstruert. Men som sagt. En flott sykkel -det der :-) :-) :thumleft

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: 9 mars: sesongåpning!

Legg inn av hakhap »

Hva er rutten dere kjør rundt Eikern?

Har bare kjørt på FV35 mellom Vestfossen og Hof og like godt å kjøre der men aldri gkjørt andre siden.
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Svar