Kant'1ns kjøreblogg- Reisen til veiens ende

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Re: Kant'1ns kjøreblogg-- Gerbing varmeklær

Legg inn av LordShaft »

Jakken ser jo helt klart ut til å bygge en del.... :-k Tviler ikke på at dette er et fantastisk kjøp.... Hvordan er det å ha ingen ting under? Er det stoff eller slik syntetisk klamt innerliner på den jakken? Siden jeg kjører med skinndress selv er det om å gjøre at det tar minst mulig plass under dressen.... Virker nesten som om dressen har krympet litt i vinter :-k

Jeg har jo gått ned i vekt :redface

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Bare til opplysning, så var der en kar nede på Ride i går. Han hadde handlet den nye S1000RR, skulle få den om 3 uker.... Han holdt til å Odda. En yngre kar, som ikke viste hvem du var. Men mulig du blir å se gliset der inne i løpet av sesongen :yeyeye
Det er rimelig heftig hva de har fått til fra min modell. Eneste driten er at det er blitt så mye hester i den. Faen ikke vettug å få den forsikret noen plass :sorry

Brukeravatar
Zadnez
Motorsykkelen din: BMW S1000R 2014

Legg inn av Zadnez »

LordShaft skrev:Bare til opplysning, så var der en kar nede på Ride i går. Han hadde handlet den nye S1000RR, skulle få den om 3 uker.... Han holdt til å Odda. En yngre kar, som ikke viste hvem du var. Men mulig du blir å se gliset der inne i løpet av sesongen :yeyeye
Det er rimelig heftig hva de har fått til fra min modell. Eneste driten er at det er blitt så mye hester i den. Faen ikke vettug å få den forsikret noen plass :sorry
er det ikke bare 10 mer enn i din? Utgjør det så mye på forsikringen med tanke på alle de hestene det var i utgangspunktet??
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Med en gang det bikker 200 hk så lyser det visst blå lilla hos forsikringsselskapene har jeg hørt. Et ikke sikkert det stemmer for alle, men tror nok dette er enda en måte forsikringsselskapene kan låse markedet

Note4

Brukeravatar
Olav K
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)

Legg inn av Olav K »

LordShaft skrev:Bare til opplysning, så var der en kar nede på Ride i går. Han hadde handlet den nye S1000RR, skulle få den om 3 uker.... Han holdt til å Odda. En yngre kar, som ikke viste hvem du var. Men mulig du blir å se gliset der inne i løpet av sesongen :yeyeye
Det var ikke en liten thaimann/gutt som var der vel?
Det er en liten gul en i Odda som har kjørt rundt på en Panigale ett par år, men har har solgt den nå i vinter.
Men satser på den blir å se langs veiene i sommer :yeyeye
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Nei han her så ut som en godt knadd bondegutt.... mørk i håret, noe framoverlent i skuldrene og kefirblå i huden som deg og meg

Note4

Brukeravatar
Haymaker
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Legg inn av Haymaker »

LordShaft skrev:Med en gang det bikker 200 hk så lyser det visst blå lilla hos forsikringsselskapene har jeg hørt. Et ikke sikkert det stemmer for alle, men tror nok dette er enda en måte forsikringsselskapene kan låse markedet

Note4
Men den runder jo ikke 200 hk, det er jo 199 :prf

De doble pottene er snadder på den Striplen din Olav :-)å

Brukeravatar
Olav K

Legg inn av Olav K »

LordShaft skrev:Nei han her så ut som en godt knadd bondegutt.... mørk i håret, noe framoverlent i skuldrene og kefirblå i huden som deg og meg

Note4
Åja, da vet jeg hvem det er, Salm Johan heter han. Han la ut en video på youtube ifjor der han kjørte Folgefonntunnelen på rekordtid, snittfart på 175 kmt eller så. Politiet ville inndra lappen men kunne ikke bevise det var han som kjørte :knegg

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Det er nok denne karen ja, for det ble fleipet om noe tunnel greier når jeg stod der nede, men skjønte ikke sammenhengen :thumleft

Hvorfor er ikke å ta autosogh eller hva det heter med i planene? Er det ikke jævlig sytalaust å trille på i hamburg og stoppe i munchen? :eh

Brukeravatar
Olav K

Legg inn av Olav K »

LordShaft skrev:Det er nok denne karen ja, for det ble fleipet om noe tunnel greier når jeg stod der nede, men skjønte ikke sammenhengen :thumleft

Hvorfor er ikke å ta autosogh eller hva det heter med i planene? Er det ikke jævlig sytalaust å trille på i hamburg og stoppe i munchen? :eh

Autozug, min venn....eehhh, fordi at det er dyrt.... dårlig, ukomfortabelt. (har jeg blitt fortalt) Vi kommer til Kiel kl 10, og toget går fra Hamburg kl 21. Da må vi sitte i ro nesten hele dagen.. De færreste får sove noe særlig ombord på det toget og når klokka er 21, er vi langt pokkerivold nedover i Sauerkrautland :-) Iallefall om vi legger inn noen strekk på Autobahn.
Slik har jeg tenkt, etter råd og tips fra mer erfarne alpeturister.,,, iallefall i dette tilfellet

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Sir, yes sir!!!! :lol

Jeg spør, du svarer....behøver ikke være verre enn det :lol

Brukeravatar
MLeikarnes
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S

Legg inn av MLeikarnes »

Olav K skrev:Autozug, min venn....eehhh, fordi at det er dyrt.... dårlig, ukomfortabelt. (har jeg blitt fortalt) Vi kommer til Kiel kl 10, og toget går fra Hamburg kl 21. Da må vi sitte i ro nesten hele dagen.. De færreste får sove noe særlig ombord på det toget og når klokka er 21, er vi langt pokkerivold nedover i Sauerkrautland :-) Iallefall om vi legger inn noen strekk på Autobahn.
Slik har jeg tenkt, etter råd og tips fra mer erfarne alpeturister.,,, iallefall i dette tilfellet
Jeg kommer ikke til å ta Autozug igjen... Ingen fan av det toget der, var værre enn å være på sjøen i full storm styrke å prøve å sove på en 5 manns toglugar... (madrassen er ca 75mm tykk :evil )
Meen, toget gikk klokken 16 når vi tok det? Vi hadde god tid til å kjøre fra København til Hamburg ihvertfall (inkludert en time på å komme ut av københavn uten gps...)
En ting som var greit med Autozug, var at man kommer til Munchen i 6-tiden om morgenen, og da rekker man fin å komme seg helt ned til Innsbruck/Brennerpass samme dag.
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
Olav K

Legg inn av Olav K »

Ikke mas så fælt, nyt heller litt sveitsisk natur, Furka og Susten pass f.eks. Vi rekker begge disse på en dag :)
Furka pass.jpg
Sustenpass_02.jpg
St. Gotthardpass.jpg
Gleder seg.. jaaaaah veldig :-)å

103 dager igjen til avreise.. på tide å begynne å trene på tysk-kunnskapene igjen. Får se noen Derrick episoder framover :-D

Edit: Bildekrøll
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Olav K den 12 mar 2015, 22:10, redigert 3 ganger totalt.

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

Hehe, de var vel ganske like de to passene du la inn bilder fra :lol Blemme :knegg
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Olav K

Legg inn av Olav K »

ojda skrev:Hehe, de var vel ganske like de to passene du la inn bilder fra :lol Blemme :knegg

Godt du sier ifra... jeg skal ordne :sorry

Svar