Jeg har jo gått ned i vekt

er det ikke bare 10 mer enn i din? Utgjør det så mye på forsikringen med tanke på alle de hestene det var i utgangspunktet??LordShaft skrev:Bare til opplysning, så var der en kar nede på Ride i går. Han hadde handlet den nye S1000RR, skulle få den om 3 uker.... Han holdt til å Odda. En yngre kar, som ikke viste hvem du var. Men mulig du blir å se gliset der inne i løpet av sesongen![]()
Det er rimelig heftig hva de har fått til fra min modell. Eneste driten er at det er blitt så mye hester i den. Faen ikke vettug å få den forsikret noen plass
Det var ikke en liten thaimann/gutt som var der vel?LordShaft skrev:Bare til opplysning, så var der en kar nede på Ride i går. Han hadde handlet den nye S1000RR, skulle få den om 3 uker.... Han holdt til å Odda. En yngre kar, som ikke viste hvem du var. Men mulig du blir å se gliset der inne i løpet av sesongen![]()
Det er rimelig heftig hva de har fått til fra min modell. Eneste driten er at det er blitt så mye hester i den. Faen ikke vettug å få den forsikret noen plass
Men den runder jo ikke 200 hk, det er jo 199LordShaft skrev:Med en gang det bikker 200 hk så lyser det visst blå lilla hos forsikringsselskapene har jeg hørt. Et ikke sikkert det stemmer for alle, men tror nok dette er enda en måte forsikringsselskapene kan låse markedet
Note4
Åja, da vet jeg hvem det er, Salm Johan heter han. Han la ut en video på youtube ifjor der han kjørte Folgefonntunnelen på rekordtid, snittfart på 175 kmt eller så. Politiet ville inndra lappen men kunne ikke bevise det var han som kjørteLordShaft skrev:Nei han her så ut som en godt knadd bondegutt.... mørk i håret, noe framoverlent i skuldrene og kefirblå i huden som deg og meg
Note4
LordShaft skrev:Det er nok denne karen ja, for det ble fleipet om noe tunnel greier når jeg stod der nede, men skjønte ikke sammenhengen
Hvorfor er ikke å ta autosogh eller hva det heter med i planene? Er det ikke jævlig sytalaust å trille på i hamburg og stoppe i munchen?
Jeg kommer ikke til å ta Autozug igjen... Ingen fan av det toget der, var værre enn å være på sjøen i full storm styrke å prøve å sove på en 5 manns toglugar... (madrassen er ca 75mm tykkOlav K skrev:Autozug, min venn....eehhh, fordi at det er dyrt.... dårlig, ukomfortabelt. (har jeg blitt fortalt) Vi kommer til Kiel kl 10, og toget går fra Hamburg kl 21. Da må vi sitte i ro nesten hele dagen.. De færreste får sove noe særlig ombord på det toget og når klokka er 21, er vi langt pokkerivold nedover i Sauerkrautland :-) Iallefall om vi legger inn noen strekk på Autobahn.
Slik har jeg tenkt, etter råd og tips fra mer erfarne alpeturister.,,, iallefall i dette tilfellet
ojda skrev:Hehe, de var vel ganske like de to passene du la inn bilder fraBlemme