Desmo's skriverier.
Re: Desmo's skriverier.
http://arkiv.nmcu.org/arkiv/veifelleskjema/skjema.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Det står en link på fremsiden av MCSiden til dette skjemaet - det bør brukes
Det står en link på fremsiden av MCSiden til dette skjemaet - det bør brukes
I våres så tenkte jeg at jeg skulle rapportere en dårlig veistrekning. Men jeg kom til det var letter å rapportere de gode delene av denne strekningen. Nå har de asfaltert nesten hele veien men Snusmumrikkene sparer der de kan og en strekning på 600 meter har de ikke gjort noe med. Når en kommer ned fra brua i en slak høyresving så er det et flott hull midt i veien. Der kommer folk til å gå på trynet til våren så det synger
Akkurat nå er hullet bare litt ille men en vinter til så blir det ei fin felle for de som ikke er lokalkjent.

Akkurat nå er hullet bare litt ille men en vinter til så blir det ei fin felle for de som ikke er lokalkjent.
I ettermiddag tok jeg og besøkte noen av småveiene på bygda sammen med Neil. Det gikk på kryss og tvers. Men ikke mer enn at jeg var innom Gjøvik og Raufoss. Sjekka temperaturen før jeg dro, og den var på +23. Jaha, da er det passe med dongerijakka fra Lindstrands tenkte jeg. Hadde ikke kjørt langt før jeg kjente at de ble litt kjølig. Det er innebygd mye gjennomtrekk i den jakka. Perfekt på varme sommerdager, men ikke i dag. Jeg gadd ikke å snu for å bytte jakke, så jeg lot som jeg holdt varmen. Så det ble ikke så lange turen i dag, men jeg fikk da svingt meg litt.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Se nederst til høyre på forsiden (portalen) til Forumet:Desmo skrev:Hvor får jeg det?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
I dag syns jeg det var på tide å lufte Velte-petter. Så vi tok oss en Totenrunde i sola og koste oss stivere og værre! Bare så synd at jeg kikket på fronten til Velte-petter da jeg fylte opp tanken etter turen. Den var helt innklint med insektlik. Så nå står han utenfor her og kjøles ned til en omgang med masse såpe og vann. Må jo få av svineriet. Det var noen rester på skinnjakkene mine også, så de fikk en omgang lunkent vann med Biltema Lærsåpe. Er ikke så vakkert med jakka full av splætter.
Pogo
Pogo
Jeg kan vel ikke noe for at de dumme insektene flyr i veien for meg. Det er da ikke min skyld, eller skulle jeg hatt på meg gul vest?
Pogo
Pogo
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tror neppe de styrer unna om du skulle finne på å bruke gul vest, nei...Desmo skrev:Jeg kan vel ikke noe for at de dumme insektene flyr i veien for meg. Det er da ikke min skyld, eller skulle jeg hatt på meg gul vest?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Jeg som trodde jeg kunne spare tid på å vaske vekk insektrester hvis de så meg. Isj!
Pogo
Pogo
Da blir det ikke så mye jeg får trodd. I de siste årene har jeg bare vært i kirka i begravelser. Så da må jeg satse på å vite. Litt.
Pogo
Pogo
Da har jeg det praktisk da jo. HausGestapo forteller meg med jevne mellomrom hva jeg burde mene men det er sjelden jeg er enig med henne. Å skru av hørselen har jeg utviklet til en kunst 

Hører alt som blir sagt jeg, men så er jeg heller ikke gift. 

Pogo
Pogo
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;