21W led-blinklys, da snakker vi blinklys

Hvor mange watt er egentlig en standard blinklyspære til motorsykkel? 10W? 21W?FredrikE24 skrev: 18 jun 2022, 21:44 Du kjører jo 2A gjennom. Ikke rart det blir varmt da..
21W led-blinklys, da snakker vi blinklys![]()
Hvor fikk du forresten 21W led blinklys fra?FredrikE24 skrev: 18 jun 2022, 21:44 Du kjører jo 2A gjennom. Ikke rart det blir varmt da..
21W led-blinklys, da snakker vi blinklys![]()
Ja, det er det som egentlig var poenget.FredrikE24 skrev: 18 jun 2022, 22:41 Er hensikten å brenne av effekt i en motstand slik at blinkingen holder riktig takt som med glødepære?
Når det gjelder din ide om å styre av/på funksjonen til drivhuset så kan du godt bruke din opprinnelige ide ... men som Fredrik24 påpeker så må begge faser brytes...det betyr bare at du må ha en kontakter med minimum 2 brytere som legger inn eller ut samtidig.Bjerknez skrev:Jepp, men jeg har kurser til overs så det frister faktisk.
Ja, jeg forsto det, men foreløpig er dette prosjektet satt på vent uansett. Har ikke tid til dette på en stund ennå :) Det får evt. bli et vinterprosjekt :)rolf-arne skrev: 27 jun 2022, 09:31Når det gjelder din ide om å styre av/på funksjonen til drivhuset så kan du godt bruke din opprinnelige ide ... men som Fredrik24 påpeker så må begge faser brytes...det betyr bare at du må ha en kontakter med minimum 2 brytere som legger inn eller ut samtidig.Bjerknez skrev:Jepp, men jeg har kurser til overs så det frister faktisk.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Jeg har gjennom et relativt langt liv med strøm, fått inn lærdommen at det er strømmen altså Amp som dreper/ skader.Jajo82 skrev:Jo du diskuterte strøm, alt over 30mA er potensielt dødelig
Bjerknez skrev:Tenkte jeg kunne komme med en liten oppsummering etter 4 mil i salen på en Triumph Tiger 850 i dag. Som jeg forøvrig aldri hadde kjørt før.
Alt i alt en helt grei sykkel, men jeg synes den mangler litt karakter særegenhet. Den ble totalt sett litt for kjedelig.
Takk for det rolf-arne :)rolf-arne skrev: 28 jun 2022, 07:03Bjerknez skrev:Tenkte jeg kunne komme med en liten oppsummering etter 4 mil i salen på en Triumph Tiger 850 i dag. Som jeg forøvrig aldri hadde kjørt før.
Alt i alt en helt grei sykkel, men jeg synes den mangler litt karakter særegenhet. Den ble totalt sett litt for kjedelig.
Starte med å gratulere med gårsdagen.
Der kom du med beskrivelser som passer med mitt siste MC kjøp.
Det kjøpet er gjort bare med hjertet...og gammel nostalgi. Her er fornuften forlatt...
CBXen er bare nytelse og kjøreglede...håper jeg...Pan European blir tur sykkelen... hvor alt skal med.
Av og til skal man vel bare drite i fornuften.
Fortsatt god dag
Ja jeg satte himmelen og mer til i bevegelse for å gripe denne sjansen. Av og til må man bare la være å tenke.Bjerknez skrev:Takk for det rolf-arne :)rolf-arne skrev: 28 jun 2022, 07:03Bjerknez skrev:Tenkte jeg kunne komme med en liten oppsummering etter 4 mil i salen på en Triumph Tiger 850 i dag. Som jeg forøvrig aldri hadde kjørt før.
Starte med å gratulere med gårsdagen.
Der kom du med beskrivelser som passer med mitt siste MC kjøp.
Det kjøpet er gjort bare med hjertet...og gammel nostalgi. Her er fornuften forlatt...
CBXen er bare nytelse og kjøreglede...håper jeg...Pan European blir tur sykkelen... hvor alt skal med.
Av og til skal man vel bare drite i fornuften.
Fortsatt god dag
En CBX1000 må man vel kunne tillate seg å si så absolutt er en sykkel med karakter. Er vel ikke mange som har en slik? Å vertfall ikek en som tilsynelatende ser ny ut?