Komplott! Ble skviset ut av Vimeo også i dag. Gjøkeredet

[video]http://vimeo.com/100032551[/video]
Som straff for å ha byttet ut vakker motorlyd med opphavsbeskyttet musikk, eller vet du ikke grunnen?Busa Trond skrev:![]()
Komplott! Ble skviset ut av Vimeo også i dag. Gjøkeredet![]()
Tror det er at jeg lastet ned musikk å glemte lagre med annet navn. Filmen lå nok ute en halv time før det ble helt borte. Vimeo har ukes begrensning på opplasting, så jeg får prøve igjen når ny kvote kommer. Hadde det bare vært motorlyd som hørtes skulle jeg ikke lagt på musikk, bare sus, sprak og tulle lyder som kommer fra kamera mittPCP skrev:Som straff for å ha byttet ut vakker motorlyd med opphavsbeskyttet musikk, eller vet du ikke grunnen?
Tigerservice ?Men nå saler jeg opp Tigeren for en tur til Gjøvik og GMS
Møtte veggen på Lunner da jeg var på retur fra Gjøvik. Nesten så det ble kvelden så mørkt ble det, regnet akkurat som en skulle stå i dusjen. Men når jeg kom over til Jevnaker igjen var det tørt. Bare koselig med ei skur synes jeg, Klim klær holder deg tørr og god musikk på øret fra RadioRandsfjord med Nora Brockstedt og SønnavindSuperMorten skrev:Regnet har kommet nå. Begynte mens jeg var inne i barnehagen, ca kl 0847
Jepp....... :)ojda skrev:Touringskjerm er for PYSER, men blank, det var`n.
Nye dekk igjen Trond, hvor mye får du ut av settene
tor2502 skrev:Jepp....... :)ojda skrev:Touringskjerm er for PYSER, men blank, det var`n.
Nye dekk igjen Trond, hvor mye får du ut av settene![]()
Mente bare at det ikke skal være touring vinskjerm, men jeg skjønner at det er praktisk, var ikke meningen å mobbe BT.ojda skrev:tor2502 skrev:Jepp....... :)ojda skrev:Touringskjerm er for PYSER, men blank, det var`n.
Nye dekk igjen Trond, hvor mye får du ut av settene![]()
En mot en = erting.
To mot en = mobbiigHva er det du tenker på tor2502