Da skal det være endret til "Hypermotard"

Programmet jeg har brukt for å lage denne bildefremviseren/slideren heter "Amazing Slider" og er faktisk gratis. Til selve bilderedigeringen har jeg brukt Lightroom

Det er en sinnsyk sykkel ja !thewiz skrev:Ja, det flytter seg fremover det da.
Jeg var med en annen forumbruker til Eker Performance da han skulle hente helt ny 1199 Panigale. Sinnsyk sykkel! Eker er veldig hyggelige også, har stått en stund å prata med selgerene der om nye sykler osv. Men vet ikke om jeg er helt klar for å gi så mye penger for sykkel.
Nei nei nei! Den potta skal være AKKURAT der den er!mortenolb skrev:Den er fet, ja! Men den potta må du få bytta![]()
Grattis!
Bjerknes, dette har vi pratet om før!! Du har ikke greie på slikt duBjerknez skrev:Nei nei nei! Den potta skal være AKKURAT der den er!mortenolb skrev:Den er fet, ja! Men den potta må du få bytta![]()
Grattis!
Siden du sier det så har du sikkert rett LordShaft. Skal jeg pusse skoene dine?LordShaft skrev:Bjerknes, dette har vi pratet om før!! Du har ikke greie på slikt duBjerknez skrev:Nei nei nei! Den potta skal være AKKURAT der den er!mortenolb skrev:Den er fet, ja! Men den potta må du få bytta![]()
Grattis!![]()
![]()
Når det er sagt, vedtatt og godkjent.... skulle vi virkelig fått til en måte slik at disse sliderne er syndlig når en bruker tapatalk på mobilen. For den slaiden der ble utrolig bra bjerknes
Til å begynne med faktiskLordShaft skrev:Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med![]()
Fordelen med tapatalk, er at det er utrolig behagelig app til å sjekke forumet med via mobilen. Det er langt mere tungvint gjennom nettleseren.
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk
nok en gang bjerknes..... dette har du ikke greie påBjerknez skrev:Til å begynne med faktiskLordShaft skrev:Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med![]()
Fordelen med tapatalk, er at det er utrolig behagelig app til å sjekke forumet med via mobilen. Det er langt mere tungvint gjennom nettleseren.
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk![]()
Joda... det er nok bare meg som føler at tapatalk roter det litt til i blandt. Jeg er vant med å bruke forumet uten tapatalk og synes faktisk det virker helt utmerket.
Så lenge det får deg til å føle deg bedre, så kjør påLordShaft skrev:nok en gang bjerknes..... dette har du ikke greie påBjerknez skrev:Til å begynne med faktiskLordShaft skrev:Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med![]()
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk![]()
Joda... det er nok bare meg som føler at tapatalk roter det litt til i blandt. Jeg er vant med å bruke forumet uten tapatalk og synes faktisk det virker helt utmerket.![]()
![]()
Tror du at du skal få høre dette en stund framover eller![]()
Sånn skal det låtemortenolb skrev:Jeg holder litt med Bjerknez. Synes tapatalk er helt sykt uintuitivt. Eneste jeg bruker det til er å legge ut bilder fra telefonen.