Kawasaki skrev:Snikkeren skrev:Torsk var det nok ikke. Var ingen sjegg på denne.
Edit: Ja, det er sjø jeg fisker i.
Hehe,det er nok en torsk. Sikkert barbert seg idag :-)
Gillette, the best a cod can get !
Kawasaki skrev:Snikkeren skrev:Torsk var det nok ikke. Var ingen sjegg på denne.
Edit: Ja, det er sjø jeg fisker i.
Hehe,det er nok en torsk. Sikkert barbert seg idag :-)
Det e ikke mye som slår fersk sei.ArcticTiger skrev:... kokt eller stekt helt fersk sei er en delikatesse med litt rømme til
Den var ikke snau men er vel litt enig likevel - når all sjømat er dårlig mat da er det innstilling og ikke smaksans det er problemer med....... MEN ser til min forferdelse at dette er SNIKKERENS egne sider ---- skal denne diskusjonen fortsette må det lages en egen side for den. Beklager Snikkeren.Pollti skrev:Hvis du forlater Brussel sulten etter ei uke er det deg det er no galt med og ikke maten ! Du behøvde vel ikke bestille sjømat hver dag ? Jeg foretrekker også firbeint mat som rautet eller nøffet, før de fikk ei kule i hodet og døde av det, denne maten er også kjent for å skifte kjønn etter at døden inntraff brått men plutselig. Bli med meg på tur en måneds tid eller mere. Makrelltarmer er en delikatesse når det piper i fordøyelsesorganene dine men jeg har enda til gode å ikke sovne stappmett uansett hvor i verden jeg er.
Grillpølsa di er jeg ikke videre imponert over , det klassifiserer jeg som møkka mat og kun som nødvom fyll.
Ja, har du en jobb der til meg og ? Arbeidsbyrden kan kan jo ikke være særlig stor så vidt jeg kan se ? Saken er ikke hva du brukte arbeistiden din på men hvordan du presenterer det. Ny eller dreven i faget teller lite. Resultatet av "jobbingen" er bra-presentrasjonen er ikke fullt så bra etter mitt syn. Garasjen er fin den ! Jeg håper du sier hva "som sies" her ?Snikkeren skrev:I dag har jeg tegnet litt på jobb, og når jeg først var i gang med å lære meg tegneprogrammet, tok jeg liksågodt og tegnet en garasje som hadde passet for meg. Forslag til forbedringer?
Snikkeren skrev:Nja. Skjønner ikke helt hva du vil frem til her.
Dette er bilder av byggemeldingstegningene (1:100) som jeg har tatt med mobiltelefonen min. Hvert av bildene er tatt av dette arket:
Dette er slik det blir levert til kunder. Klar til å leveres som byggemeldingstegninger.
Snikkeren skrev:Jeg fikk ikke begynt å tegne før siste timen på jobben i går. Dette var pga vi ventet på lisensen (USB penn). Så jeg tegnet en times tid på jobb i går, og så forsket jeg litt på programmet etter ungene hadde kommet seg i seng.Duville skrev: Å komme inn i programmet så raskt som dette må sies å være bra jobba.
Tegningene som jeg la ut her laget jeg i dag på jobb, med litt hjelp av en kollega innimellom.