Da var det på tide med en oppdatering til folket her
Har enda ikke fått vært å prøvekjørt Kawasaki SX1000, men skal prøve å få gjort det i førsten av neste uke. Som er rett rundt hjørnet.
Forresten så har jeg fått beskjed ifra forhandleren hvor jeg kjøpte R1 sykkelen min, at jeg får hevet kjøpet
Skal ned til de i morra og levere sykkelen, og får betalt tilbake alt jeg har betalt til de, pluss at dem betaler ned lånet som jeg har på sykkelen

Så det er toppers!
Derfor er det bare å få prøvekjørt den SX1000 sykkelen, og se hvordan den er med både fører og passasjer. Så blir det vel å kjøpe seg ny sykkel om ikke så lenge... Prøvde som sagt CBF1000 sykkelen, men synes den var litt slapp egentlig, ihvertfall med to på.. Men både jeg og fruen satt godt på den. Så man skal ikke se bort ifra at dette er sykkelen vi ender opp med.. Men som sagt, jeg liker SX1000 sykkelen bedre, ihvertfall utseendemessig, så vi får se hvordan den er å kjøre.. Sitter både jeg og fruen godt, og resten stemmer, så skal man ikke se bort ifra at valget blir på denne sykkelen
Men uansett, nå får jeg først få levert sykkelen der i morra, og prøve å se om jeg kan få prøvekjørt sxèn.. Så får vi ta det derifra..
Beklager den lange vente tiden, men var egentlig på vei til å dra saken med heving av kjøpet på R1sykkelen inn til forbrukerrådet. Men dagen føre jeg skulle dra ned tid, fikk jeg mail ifra forhandleren om at de skulle ordne det.. Så da er jo alt bare toppers