Hvor mange UKER går det i gjennomsnitt mellom hvær gang dere røyker??

At INGEN av dere har røykt siden nyttårsaften tar æ som en selvfølge.
MaxTron skrev:Lurer litt på dette med dere som bare røyker "ved festlige anledninger"..
Hvor mange UKER går det i gjennomsnitt mellom hvær gang dere røyker??![]()
Nettopp ja, "Jeg hviler min sak" (google-oversatt)Globe skrev:MaxTron skrev:Lurer litt på dette med dere som bare røyker "ved festlige anledninger"..
Siden nyttår??å nei du....siden nyttår her jeg rukket å feire 2 lørdager, 2 søndager, 2 mandager, 2 tirsdager, 2 onsdager, 2 torsdager og 1 fredag.....og i morgen er det fredag igjen
![]()
![]()
Det kan gå både uker og måneder. Kommer jo an på hvor ofte det er festligheter. Jeg for min del har ikke deltatt i festligheter siden før jul...MaxTron skrev:Lurer litt på dette med dere som bare røyker "ved festlige anledninger"..
He he he...avstemming er alltid gøymekkern skrev:Tror vi må ha en avstemming om du MÅ skifte nick til GADGET.....dette begynner å tvinge seg frem...
MaxTron skrev:Så-Så, greit å få ting unna, men er vel en 2-3 måneder til sessongen starter for fullt enda?
Skjønner, og det er selvfølgelig helt uavhengig av vær og føre eller hvor man måtte befinne seg i landet??Godtvoksen skrev:MaxTron skrev:Så-Så, greit å få ting unna, men er vel en 2-3 måneder til sessongen starter for fullt enda?
Sesongen starter alltid og senest første uke i mars....
Eller hva med "Globes Gadget World"cbrdama skrev:Morsomt innslag Globe![]()
My names is Globe, Gadget Globe
Flott videoGlobe skrev:Sesongstart snart, da er jeg igang, montering av stash....først er det:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fkvVAhL5pB4[/video]
Knall kul trailer ja!!Globe skrev:Sesongstart snart, da er jeg igang, montering av stash....først er det:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fkvVAhL5pB4[/video]
...Og en PS3Globe skrev:...man får vel egentlig ikker mer moro enn man har.....med seg selv